آخرین خبر

ساختار شکنی بهنام صفوی در کنسرت “عشق” + عکس

آوای ایرانیان:  بهنام صفوی در کنسرت تهرانش که نام آن را “عشق” گذاشته بود، با ساختار شکنی در نحوه آغاز برنامه روی صحنه آمد و مخاطبان هنگام اجرا قطعه آرامش سالن را ستاره باران کردند.

به گزارش آوای ایرانیان، میزان نوشت: کنسرت پرشور و هیجان بهنام صفوی با عنوان کنسرت “عشق” خواننده موسیقی پاپ پس از چند ماه انتظار هواداران این خواننده در شهر تهران در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

از اتفاق های قابل توجه در این برنامه چگونگی آغاز آن بود به گونه ای که صفوی پس از استقرار اعضای گروهش با آغازی متفاوت در جایگاه یک نوازنده کیبورد حاضر شد و زمانی که شروع به خواندن کرد مردم تازه متوجه شدند که این نوازنده در واقع خواننده مورد علاقه شان است.
خواننده آلبوم آرامش هدف خود از چنین آغازی را یک نوع ساختار شکنی تلقی کرد.

ساختار شکنی بهنام صفوی در کنسرت
“عشق من باش” قطعه ای بود که اجرا آن با استقبال بی نظیر از جانب علاقه مندان روبرو شد به نحوی که در پایان اجرا نیز بنا به درخواست مردم این اثر دوباره خوانده شد.
در هنگام اجرای بیشتر قطعه ها در صفحه نمایش پشت خواننده تصاویری پخش می شد که این امر باعث همراهی هر بیشتر هواداران با صفوی می شد. این اتفاق به طور ویژه هنگام اجرا قطعه “خدا” رخ داد.
صفوی از قطعه “خدا” به عنوان اثر آرام بخشی که در دوره حساسی از زندگی خود آن را خوانده یاد کرد. هنگامی که خواننده این اثر را می خواند در صفحه نمایش پشت سر او عکس های مربوط به حضورش در بیمارستان پخش می شد که در بیشتر آن ها صفوی در کنار دوستانش از جمله سیروان و زانیال خسروی،‌ مهدی فردی و همچنین علی مراد خانی معاون هنری ارشاد قرار داشت.
هنگام اجرای قطعه “آرامش” بهنام صفوی از مخاطبشان خواست با نور گوشی های خود سالن را ستاره باران کنند و از این صحنه فیلم گرفت تا در صفحه شخصی اش به اشتراک بگذارد.
ساختار شکنی بهنام صفوی در کنسرت
“فوق العاده”،‌ “عشق من باش‌”، “آرامش” و “خدا” از جمله ۲۰ قطعه ای بود که این خواننده در کنسرت تابستانی اش که به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین برگزار شده بود اجرا کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ساختار شکنی بهنام صفوی در کنسرت “عشق” + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید