آخرین خبر

دکلمه‌ خوانی خانم بازیگر مشهور در کاخ نیاوران + تصاویر

آوای ایرانیان: لوریس چکناواریان با رهبری ارکستری زهی و همچنین حضور بازیگر مطرح سینمای کشور و یارتا یاران، قطعاتی عاشقانه را طی شب‌های موسیقی بارانا و در فضای باز کاخ نیاوران به روی صحنه برد.

به گزارش آوای  ایرانیان، لوریس چکناواریان با رهبری ارکستری زهی و همچنین حضور میترا حجار و یارتا یاران، قطعاتی عاشقانه را طی شب‌های موسیقی بارانا و در فضای باز کاخ نیاوران به روی صحنه برد. در این اجرا شعرهای شاعرانی مانند محمود وراق، رودکی، رابعه بلخی، دقیقی، عنصری، فردوسی، مولوی، سعدی، حافظ، ابوسعید ابوالخیر، ناصرخسرو، نظامی و عطار دکلمه شد و پیانو نیز ارکستر زهی را همراهی می‌کرد.

در فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» که از ۲۱ تا ۲۹ مردادماه برگزار شد، گروه‌ها و هنرمندانی مانند لوریس چکناواریان، کامکارها، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس و سهراب پورناظری همراه «آنتونیو ری» به اجرای برنامه پرداختند. همچنین طبق اعلام برگزارکنندگان، پنج درصد از فروش بلیت‌های این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و همچنین درصدی دیگر از فروش برای حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته شده است.

میترا 1

میترا 2

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دکلمه‌ خوانی خانم بازیگر مشهور در کاخ نیاوران + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید