آخرین خبر

” هنوز سرپام” با طعم “بندری”

آوای ایرانیان: «نسیم آنلاین»،نوشت: جدیدترین آلبوم موسیقی غلامرضا صنعتگر با عنوان ” هنوز سرپام” شب گذشته در قالب سیزدهمین محفل شعرخوانی “اتفاق ترانه” در حوزه هنری رونمایی شد.

آلبوم موسیقی “هنوزم سرپام” به آهنگسازی و خوانندگی رضا صنعتگر از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری شب گذشته با حضور تعدادی از شاعران و مدیران فرهنگی در تماشاخانه مهر رونمایی شد.

این آلبوم موسیقی شامل ۱۱ قطعه موسیقی با شعرهایی از مجید ذاکری، اهورا ایمان، مریم فتاحی و شبنم عراقی نژاد است که از بین این قطعات، ۳ قطعه دارای موسیقی محلی است.
گفتنی است قطعه “میشه ضامنم بشی” معروف ترین قطعه اجرا شده رضا صنعتگر که بارها از رسانه‌های صدا و سیما پخش شده است نیز در این آلبوم وجود دارد و غلامرضا صنعتگر این قطعه را به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در سیزدهمین برنامه اتفاق ترانه به صورت زنده اجرا کرد.

آهنگ‌سازی ۸ قطعه از آلبوم “هنوزم سرپام” را رضا صنعتگر و باقی قطعات را سید محسن حسینی، محمد آرام‌باش و مرحوم ابراهیم منصفی انجام داده‌اند و همچنین بابک معافی، فرید یزدان‌فر، عمران طاهری و رضا صنعتگر تنظیم این کار را برعهده داشته اند. بهنام و بابک شهرکی، راشا تقی‌پور و احسان جوادی نیز میکس و مستر آلبوم “هنوزم سرپام” را انجام داده اند.

همچنین غلامرضا صنعتگر، خواننده آلبوم “هنوز سرپام” در حاشیه این مراسم در خصوص شرایط تولید این آلبوم گفت: هر زمانی که قصد تولید آلبوم جدیدم را داشته‌ام، به لحاظ مادی متحمل هزینه های کمرشکنی شده ام و متاسفانه در نهایت به خاطر همین‌ مشکلات انتشار آلبوم با بن بست مواجه میشد.

وی ادامه داد: به خاطر انتشار آلبوم “هنوز سرپام” خیلی خرسندم  که پس از سالها  انتظار و تلاش در نهایت متفاوت ترین آلبومم را منتشر کنم.

غلامرضا صنعتگر درباره اثر ماندگار “میشه ضامنم بشی” که در وصف امام رضا(ع) خوانده و در این آلبوم گنجانده است، گفت: از آنجا که در راستای تولید این قطعه آهنگ بنده با عشق و علاقه به امام رضا(ع) تمام تلاشم را کردم که اثری در خور ایشان تولید کنم، با عنایت حضرت امام رضا این اثر در دل مردم جای خاصی باز کرد به طوری بر اساس عنایت این حضرت، این اثر در تاریخ موسیقی ایران ماندگار شد.

وی در خصوص فضای آلبوم گفت: آلبوم “هنوز سرپام” که با ۱۱ قطعه آهنگ متفاوت روانه بازار شده است، در برخی قطعات حال و هوای آهنگ های جنوبی (بندری) خود را حفظ کرده است  و مابقی نیز از حس و حالی خدایی برخوردار است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “” هنوز سرپام” با طعم “بندری””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید