آخرین خبر

توزیع بیش از هفت هزار جلد کتاب های فصل بسیج در آذربایجان غربی

آوای ایرانیان: بیش از هفت هزار جلد  از ۵ عنوان کتاب فصل  سازمان بسیج مستضعفین در سال ۹۵ در میان اقشار مختلف مردم استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز تخصصی فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج،  معاونت فرهنگی سپاه استان آذربایجان غربی در راستای ترویج “کتب فصل سازمان بسیج در سال ۹۵” با همکاری نهادهای فرهنگی استان توانسته  است بیش از هفت هزار جلد  از ۵ عنوان کتاب های فصل بسیج  را در میان اقشار مختلف استان  آذربایجان غربی توزیع کند.

بنا بر این گزارش، کتاب های “رویای نیمه شب”، “شهر ضرب المثل ها”، ملاقات در شب آفتابی”، گام های سلوک”  و “بار دیگر نادر” به عنوان کتاب های فصل بسیج توسط معاونت فرهنگی سپاه استان آذربایجان غربی در سراسر این استان توزیع شده است.

گقتنی است، ایجاد پایگاه‌های دائمی نمایشگاه کتاب در محل برپایی نماز جمعه در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی، برپایی چندین مسابقه کتابخوانی و توزیع کتاب در مناطق محروم و دورافتاده استان از جمله فعالیت هایی است که معاونت فرهنگی سپاه استان آذربایجان غربی با همکاری نهادهای مختلف استان در راستای برپایی هر چه بهتر طرح بزرگ “فصل کتاب بسیج در سال ۹۵” انجام داده است.

لازم به ذکر است، استان آذربایجان غربی از جمله استان هایی است که سال گذشته نیز در حوزه کتاب فصل بسیج با توزیع بیش از سه هزار جلد کتاب “دختر شینا”، نقش پررنگی در ترویح فرهنگ کتابخوانی میان اقشار مختلف این استان ایفا کرده است.

%d9%81%d8%b5%d9%84-1

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “توزیع بیش از هفت هزار جلد کتاب های فصل بسیج در آذربایجان غربی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید