آخرین خبر

سلفی جالب شکیرا و استایل بیخیالی مخصوص روزهای یکشنبه! +عکس

«شکیرا» و استایل بیخیالی مخصوص روزهای یکشنبه؛ البته روزهای دیگر هفته هم ظاهر او تفاوت چندانی ندارد.

 شکیرا مباراک ( نام کامل: شکیرا ایزابل مباراک ریپول ) در۲ فوریه ی سال ۱۹۷۷ در کلمبیا در خانواده ای فقیر متولد شد. مادر او اهل کلمبیا و پدرش اهل لبنان بود بنابراین اودر کودکی هر دو نوع موسیقی را  از دو فرهنگ مختلف یاد گرفت. او همچنین بسیار به راک اند رول گوش می داد و گروه های  مورد علاقه ی خودمی داند.

او در سن هشت سالگی اولین ترانه ی خود را نوشت. او در یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد در همین سن ماجرایی برای او پیش امد و آن اخراج از گروه همخوانان مدرسه بود.(به این دلیل که او خیلی غلیظ می خواند و حقیقتا فراتر از یک گروه همخوانان معمولی!)

او پس از مدتی بر روی اولین آلبوم خود به زبان انگلیسی  با نام Laundry Service شروع به کار کرد.هرگاه ،هرزمان آلبوم بعدی او بود که دراواخر سال ۲۰۰۱ منتشر شد و او را در زبان انگلیسی نیز به یک ستاره تبدیل کرد.Laundry Serviceدر جدول پاپ امریکا در جای سوم و هر گاه ،هرزماننیز در بین ده آهنگ برتر قرار داشت.آلبوم بعدی او  در بین ده آلبوم برتر و در مکان نهم قرار داشت.کمتر از یک سال پس از انتشار ان Laundry Service سه برابر ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رسیده بود.بازبینیها  از Laundry Service آن را به بخش های تاثیرگذارترانه های شکیرا به زبان انگلیسی تقسیم کرد اما تقریبا تمام آن ها مطابق تصورات ذهنی او بودند.

تور مسافرتی گسترده برای ساپورت Laundry Service  وقفه ای طولانی برای خواننده ایجاد کرد بنا بر این  مجموعه ی ریمیکس Laundry Service: Washed and Dried و آلبوم  (Live & Off the Record) (که در واقع ضبط شده ی اجرای زنده بود)  او به جای آلبومی جدید منتشر شد.

او همسر جرارلد پیکه مدافع معروف تیم بارسلونا ست و دو پسر به نام های میلان و ساشا دارند.

اخبار

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سلفی جالب شکیرا و استایل بیخیالی مخصوص روزهای یکشنبه! +عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید