آخرین خبر

“شانزلیزه” فرزا فرزین در راه است

آوای ایرانیان:  فرزاد فرزین در “کنسرت ۱۴۱۰” خود گفت: آلبوم جدیدم با عنوان “شانزلیزه” زمستان امسال منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی «نسیم آنلاین»،فرزاد فرزاد در جدیدترین کنسرت خود با عنوان “کنسرت ۱۴۱۰” که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، گفت: : آلبوم جدیدم با عنوان “شانزلیزه” زمستان امسال منتشر خواهد شد که این آلبوم جدید، فضایی زمستانی دارد و زمستان امسال روانه بازار موسیقی خواهد شد.

فرزاد فرزین در کنسرت «۱۴۱۰» با بهره بردن از تیمی حرفه‌ای در زمینه تصویرسازی و گریم و کارگردانی و البته ارکستری حرفه‌ای؛ توانسته بود خود را به نمونه‌های کنسرت‌های بین‌المللی نزدیک کند؛ این در حالی است که امکانات سالن‌های کنسرت در ایران برای اجرای پرفورمنس‌های حرفه‌ای اندک است و قابل مقایسه با سالن‌های کنسرت در کشورهای دیگر نیست. به هر روی این تلاش را باید ارج نهاد و امیدوار بود که در اجراهای بعدی پرفورمنس‌هایی حرفه‌ای‌تر اجرا کنند.

«بیا بیا»، «شش»، «دیر اومدی»، «قلبم»، «بچه» و «تابستونه» قطعاتی از آلبوم‌های مختلف فرزین بودند که این خواننده آن‌ها را به ترتیب در بخش دوم کنسرت خود اجرا کرد. پس از این قطعه‌ها، خواندن «ماه‌عسل» با استقبال ویژه‌ای از سوی هواداران همراه بود. «با تو» از آلبوم «شلیک» آخرین قطعه این کنسرت بود.

اعضای ارکستر «شوک»‌ در کنسرت ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ عبارت بودند از: مهران خلیلی (رهبر ارکستر)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، سینا پرتوی (درامز)، امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، احسان امیدی (گیتار بیس)، جلال چلبیانی (ویولنیست)، مهراد معافی (گیتار اسپانیش)، احمد امین‌پور (پرکاشن). این کنسرت با یاری مؤسسه آوای دوران به مدیریت کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی به روی صحنه رفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““شانزلیزه” فرزا فرزین در راه است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید