آخرین خبر

نیکی کریمی چرا بازی مقابل محمدرضا گلزار را نپذیرفت!؟

پیشنهاد حضور در سریال جدید منوچهر هادی را به عنوان نقش اصلی زن سریال رد کرده بود.

کریمی به تازگی از سفر، به ایران بازگشته است و بعد از حضور در کشور، تمرینات را برای بازی در فیلم «بندر تهران» به کارگردانی پوریا آذربایجانی آغاز کرده است. گویا کریمی قرار است در این فیلم نقشی متفاوت ایفا کند.

کریمی در حالی بازی در فیلم جدید آذربایجانی را پذیرفته که چندی پیش درخواست سازندگان سریال «عاشقانه» را رد کرده بود. «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و کریمی با وجود پیشنهاد دستمزد بالایی که از سوی سازندگان این مجموعه دریافت کرده بود، ترجیح داد در این سریال حضور نداشته باشد.

اگر کریمی بازی در «عاشقانه» را می‌پذیرفت این نخستین حضور او در سریالی بود که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تهیه می‌شود.

دیگر پروژه‌ای که به تازگی نام کریمی به عنوان بازیگر آن مطرح شده، فیلم تازه پوران درخشنده به نام «زیر سقف دودی» است. کریمی در این فیلم همبازی فرهاد اصلانی و مریلا زارعی خواهد شد. این نخستین بار است که کریمی مقابل دوربین درخشنده قرار می‌گیرد.

اخبار در مورد این بازیگر و کارگردان حکایت از آن دارد که او قصد داشت پروژه‌ای را خارج از ایران مقابل دوربین ببرد. گویا ساخت فیلم سینمایی با موضوع زندگی آمنه بهرامی پروژه‌ای بود که کریمی می‌خواست در همکاری با تهیه‌کننده آلمانی بسازد و تهیه‌کنندگان المانی در چندین سفر به ایران کریمی را برای ساخت این فیلم متقاعد کرده بودند.

بهرامی چندی پیش اعلام کرده بود شرکت تهیه‌کننده آلمانی به دلیل مشابهت موضوع زندگی او با «لانتوری» از ساخت این فیلم منصرف شده است.

«ربوده شده» با بازی کریمی و به کارگردانی بیژن میرباقری در فصل پاییز روی پرده سینما خواهد رفت.

با توجه به حضور کریمی در دو فیلم «بندر تهران» و «زیر سقف دودی» به نظر می‌رسد او با این دو فیلم در جشنواره فیلم فجر پیش رو حاضر باشد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نیکی کریمی چرا بازی مقابل محمدرضا گلزار را نپذیرفت!؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید