آخرین خبر

حواشی کنسرت شهره سلطانی با حضور بازیگران زن + عکس

آوای ایرانیان: کنسرت بانوان شهره سلطانی به همراهی گروه دات در تالار وحدت برگزار شد

این کنسرت ویژه ی بانوان، به نفع انجمن بیماران سوخته “ققنوس” و به سرپرستی شهره سلطانی و تهیه کنندگی بهروز پناهنده، مدیریت اجرایی و برگزاری شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده ٢٣ شهریور ماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

گفتنی است شهره سلطانی در اشعار و ترانه های اجرا شده تاکید به مسائل اجتماعی داشت؛ در همین راستا نیز ترانه هایی نظیر ،زن ،صلح،صحنه ،کودکان کار ، که به منظور حمایت از صلح و آرامش است از قطعات اجرایی در این کنسرت بود.

در زمانی از برنامه، رویا ابراهیمی شاعر که روابط عمومی انجمن بیماران سوخته را بر عهده دارد به روی صحنه آمد و نکاتی درباره انجمن و معرفی آن ذکر کرد؛ همچنین دلیل انتخاب واژه ی ققنوس را برای این مجموعه متذکر شد.

گفتنی است بانوان هنرمند سینما و تلویزیون از جمله رویا نونهالی، فریبا نادری، نرگس ابیار، ساناز سماواتی، سارا خوئینی ها، فهمیمه رحیم نیا، نفیسه روشن ،الهام جعفرنژاد ،نیکی مظفری ،ساغر عزیزی،مریم نیک بین ،زهره هاشمی ،از بانوان ترانه سرا مهتاب رخصتی و مریم دلشاد و دیگر اعضای جامعه ی هنر به همراه تنی چند از اعضای انجمن بیماران سوخته و همچنین کودکان سوخته از روستای شین آباد میهمانان این مراسم بودند.

در این اجرا فروغ فضلی به عنوان (نوازنده پیانو و رهبر ارکستر)، طراوت باباخانلو (فلوت)، نیاز پور محمد علی لاهرودی (ویلون آلتو)، مهتاب فتح الله نوری (گیتار آکوستیک)، شیرین واعظی (درامز) و سحر میر هاشمی (پرکاشن) هنرنمایی کردند.

منبع: نوای فارس

%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87-3 %d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87-4 %d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87-5 %d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87-6 %d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87 %d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87-2

 

 

 

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حواشی کنسرت شهره سلطانی با حضور بازیگران زن + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید