آخرین خبر

کنسرتِ آنلاین “حشرات” + عکس

آوای ایرانیان: «کنسرت حشرات» نام اجرایی عروسکی و موزیکال است که در آخرین روز شهریور به صورت کنسرت‌آنلاین به روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان، نخستین سامانه پخش زنده کنسرت در ایران، در ادامه برگزاری برنامه‌هایش کنسرتی برای کودک نوجوانان دارد. «کنسرت حشرات» عنوان اجرایی است که ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ به روی صحنه می‌رود و به صورت آنلاین هم برای علاقه‌مندان در سراسر جهان پخش می‌شود.

سرپرستی و کارگردانی این کنسرت را مریم سعادت و آهنگسازی را کیوان کیارس برعهده دارند. مریم سعادت کارگردان «کنسرت حشرات» درباره این اجرا می‌گوید: «کنسرت‌حشرات» تئاتر عروسکی است که تماما به صورت موزیکال است. این اجرا در حقیقت کنسرتی عروسکی است. که گروه «پرواز» آن را اجرا می‌کند. عروسک‌های این اجرای موزیکال همه حشره هستند.

این کارگردان با اشاره به پیشینه‌ی «کنسرت حشرات» ادامه می‌دهد: ما تا کنون بیشت از ۱۰۰۰ اجرا از این کنسرت داشته‌ایم و هر سال هم کامل و کاملتر شده است. اصفهان، همدان، عسلویه، کیش، فارس، مرکزی، خوزستان و بندرعباس برخی از شهرها و استان‌هایی بوده‌اند که «کنسرت حشرات» را در آن برگزار کرده‌ایم.

سعادت درباره مخاطبان این اجرا می‌گوید: عمده‌ی مخاطب ما نوجوان است واجرایمان برای نوجوانان است. اما جذابیت کار ما این است که بزرگترها هم از این اجرا استقبال می‌کنند. ۶ سال پیش همین اجرا را در تالار وحدت به مدت یک ماه روی صحنه بردیم و جالب این که بیشتر بینندگان ما بزرگسالان بودند و خیلی از آنان بدون بچه به دیدن نمایش می‌آمدند.

سعادت درباره همکاری با سامانه «کنسرت‌آنلاین» می‌گوید: این پیشنهاد آقای کیارس بود که چنین اجرایی داشته باشیم. وقتی در جریان کار قرار گرفتم از طرح «کنسرت‌آنلاین» خوشم آمد. این آنلاین بودن در روزگار امروز که این همه امکانات دیجیتالی هست خوب است.

مریم سعادت در معرفیِ کلی از «کنسرت حشرات» می‌گوید:‌ عده‌ای حشره‌ی بی صدا هستند که همدیگر را در زیرزمین نموری یافته‌اند و من هم شده‌ام سرپرستشان.

«کنسرت حشرات» چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در هر کجای ایران و جهان که باشند، می‌توانند این اجرا را به صورت آنلاین ببینند.

شرکت «حام» نخستین برگزار کننده کنسرت‌های آنلاین در ایران پیش از این اجراهایی با حضور علیرضا قربانی، حجت اشرف‌زاده، گروه «دنگ‌شو» و سالارعقیلی برگزار کرده است. با تمهیداتی که مسئولان شرکت «حام» اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند این کنسرت را به صورت آنلاین ببینند. همچنین اینترنتِ دیدنِ کنسرت آنلاین رایگان است.

علاقه‌مندان به حضور در «کنسرت‌حشرات» می‌توانند با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرتِ آنلاین “حشرات” + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید