آخرین خبر

به دلیل عدم حمایت صداوسیما فعلا قصد ندارم برای محرم کاری ارائه کنم

آوای ایرانیان: قاسم افشار در سخنانی از صدا وسیما انتقاد کرد و در ادامه از انتشار تک آهنگ‌های تازه خود بعد از محرم خبر داد.

قاسم افشار با انتقاد از صدا وسیما به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت:دو سال پیش قطعه‌ای را به مناسبت ماه محرم ساختم که شعر آن از عبدالجبار کاکایی بود،قصد داشتم این کار را از صدا وسیما پخش کنم ولی متاسفانه صدا وسیما از این کار حمایت نکرد.

وی افزود: وقتی کار را به صدا وسیما دادم نه تنها از آن استقبال نکردند بلکه از ملودی آن هم ایراد گرفتند ، در صورتی که کار نوعی موسیقی پاپ بود که حال و هوای خاص محرم را داشت ؛ولی نمی دانم چه ممیزی داشت که صدا وسیما آن را پخش نکرد. تا آنکه کار را از یک وبسایت خارجی شنیدم.

این خواننده در ادامه خاطر نشان کرد: برای آماده کردن تک آهنگ به مناسبت ماه محرم از دو هفته قبل باید کار را شروع کرد پس باید زمانی را صرف این کار کرد.به دلیل عدم حمایت صدا وسیما فعلا قصد ندارم برای محرم کاری ارائه کنم.

افشار یاد آور شد:به دلیل اعتقاداتم این قطعه را ۲۰ روز قبل از محرم با هزینه شخصی خود ساختم ،نخستین جایی که خواستم پخش شود صدا وسیما بود ولی این اتفاق نیافتاد.

وی در پایان با اشاره به تک آهنگ های تازه خود گفت: قرار است بعد از محرم ۴ تک آهنگ تازه ام را در فضای مجازی منتشر کنم فعلا دو آهنگ آماده شده است؛ انشالله بعد از محرم منتشر می‌شود.روند کاری ما به این صورت است که ماهی یک تک آهنگ را برای انتشار آماده می‌کنیم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “به دلیل عدم حمایت صداوسیما فعلا قصد ندارم برای محرم کاری ارائه کنم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید