آخرین خبر

اصرار مهران غفوریان به حضور ملکه رنجبر در «زیر آسمان شهر ۴»

آوای ایرانیان: ملکه رنجبر گفت: مهران غفوریان به حضورم در سری جدید «زیر آسمان شهر» اصرار دارد.

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با دیباجه از اصرار مهران غفوریان برای حضور او در سری جدید مجموعه «زیر آسمان شهر» خبر داد و اظهار داشت: مهران غفوریان که قصد دارند به تازگی سری جدید مجموعه «زیر آسمان شهر» را بسازد به همراه برخی از همکارانش به منزل من آمد و با اصرار زیاد از من خواست که در مجموعه «زیر آسمان شهر ۴» بازی کنم.

ملکه رنجبر
رنجبر خاطرنشان کرد: پیش از این چند تهیه‌کننده نیز برای بازی در آثارشان از من دعوت به همکاری کرده بودند که من دیگر توان و حوصله بازی کردن نداشتم و پیشنهاد این تهیه‌کننده‌ها را به ناچار رد می‌کردم اما مهران غفوریان اصرار زیادی برای حضور من در این مجموعه دارد و تأکید کرده است که من حتماً در «زیر آسمان شهر ۴» بازی خواهم کرد.
وی در پایان افزود: مهران غفوریان پس از اینکه این پیشنهاد را به من داد در تلویزیون اعلام کرد که حضور ملکه رنجبر در سری جدید «زیر آسمان شهر» قطعی است.
گفتنی است ملکه رنجبر در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «زیر آسمان شهر»، «داستان یک شهر» و «آشپزباشی» و فیلم‌های سینمایی «چپ دست»، «سوغات فرنگ» و «مرد بارانی» ایفای نقش کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اصرار مهران غفوریان به حضور ملکه رنجبر در «زیر آسمان شهر ۴»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید