آخرین خبر

گلریز: “من زنده‌ام” ، نجابت زن ایرانی را به رخ میکشد!

آوای ایرانیان: محمد گلریز، خواننده آثار انقلابی در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص بهترین کتاب دفاع مقدسی که خوانده است، گفت: از نظر بنده کتاب”من زنده‌ام” نوشته معصومه آباد یکی از بهترین آثار دفاع مقدسی در حوزه ادببات و نشر است.

 محمد گلریز، خواننده آهنگ های ماندگار انقلابی  در خصوص بهترین کتاب دفاع مقدسی که تاکنون خوانده است، گفت: به نظرم  کتاب “من زنده‌ام” نوشته معصومه آباد یکی از بهترین و در عین حال ماندگارترین آثار دفاع مقدسی در حوزه ادببات و نشر است.

وی گفت: کتاب “من زنده ام” به خوبی و زیبایی هر چه تمام تر، استقامت و پایداری زنان ایرانی را در شرایط سخت به تصویر میکشد و  اینکه زنان ایرانی نجابت و عصمت خود را تحت هر شرایطی حفظ می‌کنند و با صبر و بردباری میتوانند بر همه مشکلات سخت غلبه کنند را به خوبی روایت کرده است.

وی ادامه داد: از آنجا که آثار چندان درخشانی در خصوص حضور مقاوم زنان در دوران دفاع مقدس منتشر نشده است، انتشار چندین باره این کتاب می تواند اتفاق خوبی را برای ادبیات دفاع مقدس رقم بزند.

این خواننده در پایان گفت: بنده پیشنهاد میکنم نهادهای متولی با ترجمه چنین آثار شاخصی به چند زبان زنده دنیا و پخش حرفه ای آن در میان متفکرین و محققین خارجی، زمینه را برای ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی در سایر کشورها فراهم کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گلریز: “من زنده‌ام” ، نجابت زن ایرانی را به رخ میکشد!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید