آخرین خبر

گاف عجیب در ماجرای چک 20 میلیونی مداحان مشهور

نام کوچک شناسنامه ای حاج سعید حدادیان، به دلیل آنکه او در روز هفتم محرم متولد شده، “علی اصغر” است نه “سعید”. از طرفی نام کوچک شناسنامه ای حاج محمود کریمی هم “عباس” است نه “محمود”. صراط: یک گاف ساده در ماجرای اعطای چک به مداحان، شیطنت و نیت اصلی منتشرکنندگان این خبر را برملا کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، صراط نوشت، روز گذشته انتشار تصویر ۴ چک ۲۰ میلیون تومانی که ادعا شده بود از طرف شهرداری تهران به ۴ مداح مشهور اهل بیت (ع) اعطا شده، خبر ساز شد.

اما گافی در چک ها وجود دارد که نیت اصلی منتشرکنندگان این تصاویر را برملا و ثابت می کند هدفی جز تخریب چهره این مداحان در ایام محرم ندارند.

ماجر از این قرار است که چک ها در وجه حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری و عبدالرضا هلالی صادر شده این در حالی است که نام کوچک دو تن از این مداحان که روی چک ها درج شده، صحیح نیست!

به گزارش صراط، نام کوچک شناسنامه ای حاج سعید حدادیان، به دلیل آنکه او در روز هفتم محرم متولد شده، “علی اصغر” است نه “سعید”. از طرفی نام کوچک شناسنامه ای حاج محمود کریمی هم “عباس” است نه “محمود”.

به بیان ساده تر، منشرکنندگان تصاویر این چک ها به قدری در تخریب چهره مداحان اهل بیت (ع) شتابزده عمل کرده اند که حتی از نام کوچک مداحان نیز بی خبر بوده و در سند منتشرشده، آنها را به نام افراد دیگری صادر کرده اند!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گاف عجیب در ماجرای چک ۲۰ میلیونی مداحان مشهور”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید