آخرین خبر

تاریخ اکران «سلام بمبئی» مشخص شد + عکس

آوای ایرانیان: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که کاری مشترک از هنرمندان سینمای ایران و هندوستان است، آذرماه سال جاری، در گروه سینمایی استقلال روی پرده می رود. این در حالیست که «بنیامین بهادری»، خواننده ی سرشناس موسیقی پاپ در این فیلم، اولین تجربه ی سینمایی اش را رقم می زند.

به گزارش آوای ایرانیان، موزیک ایرانیان نوشت:  «بنیامین بهادری» برای اولین بار، با همراهی همسرش به بازیگری در یک فیلم سینمایی پرداخته که این پروژه با حضور «محمدرضا گلزار» و جمعی از هنرمندان مطرح بالیوود از مدتها پیش در رسانه های مختلف، خبرساز شده بود.

«سلام بمبئی» به کارگردانی «قربان محمدپور» ملودرامی عاشقانه است که حکایت از آشنایی یک دختر هندی و پسری ایرانیِ دانشجوی پزشکی داشته که آشناییشان دستخوش پیشامدهای عجیب و گاه پیجیده می‌شود، «سلام بمبئی» از یازدهم آذر ماه در گروه سینمایی استقلال اکران شده و بازیگران هندی این اثر سینمایی، در روز دوازدهم آذر ماه به ایران می آیند. همچنین بر اساس گفته های کارگردان «سلام بمبئی»، مراسم فرش قرمز این اثر سینمایی روز شنبه، سیزدهم آذر ماه با حضور بازیگران ایرانی و هندی برگزار خواهد شد.

«سلام بمبئی» به تهیه کنندگی «جواد نوروز بیگی»، حاصل اولین همکاری سینمای ایران و هندوستان است و قرار است طی چند روز آینده یک نسخه از فیلم، جهت دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه شود.

شایان ذکر است که «بنیامین بهادری»، علاوه بر بازیگری، دو ترانه ی متفاوت را نیز برای این اثر سینمایی اجرا کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تاریخ اکران «سلام بمبئی» مشخص شد + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید