آخرین خبر

خواننده پاپ: من اندی(خواننده لس آنجلسی) نیستم + عکس

آوای ایرانیان:  یکی از خوانندگان پاپ ایران که شباهت ظاهری فراوانی با خواننده لس‌آنجلسی دارد، درباره این شباهت و حاشیه‌های آن توضیحاتی داد.
سعید مقیمی که شباهت ظاهری فراوانی با اندی دارد گفت: این اتفاق ناخودآگاه بوده و من هیچ تلاشی نکردم که خودم را شبیه کسی کنم.
او ادامه داد: من برای رفع این شباهت خشی را وارد صدایم کردم که همین موضوع سبب تفاوت در تونالیته صدای من و آن خواننده شده‌است.
این خواننده پاپ تصریح کرد: منکر شباهت صدایم با اندی نمی‌شوم ولی برایم مهم است که چه کسی می‌گوید من تقلید می‌کنم.
او همچنین افزود: تلاشی برای شبیه‌ سازی انجام نداده‌ام. اگر دقت کنید اندی یک لهجه ارمنی دارد که من از آن لهجه مستثنی هستم. به نظر من شباهت چهره‌مان به موضوع تقلید بیشتر از شباهت صدا دامن می‌زد.
مقیمی درباره اقبالش از این شباهت گفت: این موضوع را خوش‌شانسی می‌دانم و برایم خوش‌آیند است و شاید همین موضوع سبب ورود من به عرصه موسیقی است.
او درباره مشکلات اخذ اولین آلبوم خود به نام«روز شانس» گفت: به دلیل شباهتم با خواننده لس‌آنجلسی برای اخذ مجوز دچار مشکل شدم، یک بار گفتند من تقلید می‌کنم، یکبار گفتند صورتم را با فتوشاپ درست کرده‌اند به همین دلیل مجبور شدم برای هر بار از این ایرادگیری ها در شورا حضور یابم و برایشان زنده اجرا کنم و مرا از نزدیک ببینند.
مقیمی تصریح کرد: البته به شورای موسیقی حق می‌دهم زیرا از این قبیل مشکلات ممکن است پیش بیاید.
او در پایان درباره برنامه‌اش برای برگزاری کنسرت گفت: فعلاً قصد برگزاری کنسرت ندارم و میخواهم تمرکزم را بر آلبوم دومم معطوف کنم به امید خدا پس از انتشار آلبوم دوم برنامه ریزی دقیقی برای اجرای برنامه در تهران و شهرستان خواهم داشت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده پاپ: من اندی(خواننده لس آنجلسی) نیستم + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید