آخرین خبر

نمایش هتل مامان در رادیو تهران

آوای ایرانیان: برنامه «گردونه» با محور خانواده و بخش های نمایشی  و روایت و نقل قول به خانه های مخاطبان می رود.

انسیه سمیع پور تهیه کننده برنامه گفت: برنامه جدید گردونه بیشتر با موضوع  زندگی روزمره روی آنتن رادیو تهران می رود، سرک کشیدن در زندگی دیگران، همت کردن و هدیه دادن، تعارف کردن و رو دررو حرف زدن از جمله این موضوع هاست.

وی افزود: این برنامه متشکل از آیتم های متنوعی است، آیتم نمایشی «هتل مامان» در قالب طنز، به موضوع های متنوع در زندگی امروزی اختصاص یافته و دغدغه بچه های امروزی را دارد، اما روایت «نقل و نقل» روایتی از زندگی قدیمی و بچه های دیروز است.

در این برنامه ما بخشی را با عنوان «چرا تنها»  در قالب گزارشی طراحی کردیم که ضمن معرفی مکان های دیدنی و تفریحی استان تهران و نقاط گردشگری و تاریخی خانواده ها را ترغیب به گردش های دست جمعی می کنیم و اطلاعاتی از امکانات و مسیرهای دسترسی ارائه می دهیم.

سمیع پور با اشاره به بخش هنرمندان افزود: «گپ گردونه» بخشی است که با هنرمندان درباره زندگی گفت وگو می شود و نظرات آنها را درباره موضوع های برنامه جویا می شویم، چگونه می توان در تهران زندگی بهتری داشت و…

 تهیه کننده برنامه به بخش های دیگر برنامه اشاره کرد و گفت: «مسافر تهران» به صورت گزارشی با مهمانان تهران درباره شهر تهران، مردم تهران، سوغات های تهرانی و مکان های دیدنی این شهر مصاحبه می کند.  در بخش «مطبخ بی‎بی کبوتر» غذاهای تهران قدیم آموزش داده می شود و در «تصمیم امروز من» روایتی داستان گونه از تصمیم های درست زندگی است.

 تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که مخاطبان می‎توانند پنجشنبه ها ساعت ۹شنونده این برنامه باشند.

انسیه سمیع پور تهیه کننده، مریم روزبهانه نویسنده، مینو جبارزاده و بهرام سروری نژاد بازیگران و اکبر یاری و خدیجه حاصلی نیا گزارشگران، در این برنامه با شنوندگان همراه هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش هتل مامان در رادیو تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید