آخرین خبر

واکنش آقای کارگردان به پوستر جنجالی “پارادایس”

آوای ایرانیان: فیلم «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد نشده است، اما پوستر این فیلم چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد، علی عطشانی کارگردان فیلم «پاردایس» پس از این اتفاق گفت: قبول دارم که پوستر منتشر شده غلط انداز و حساسیت برانگیز است و به همین دلیل این پوستر زمانی که طراحی شد مورد تایید من نبود.

علی عطشانی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره انتشار پوستر فیلم «پارادایس» گفت: با توجه به تعاملی که با وزارت ارشاد داریم هیچ وقت همچنین اتفاقی از سوی ما نمی افتد. این اتفاق برای من هم بسیار عجیب بود، چند شب پیش توسط یکی از دوستان متوجه شدم که پوستر فیلم منتشر شده است، من به او گفتم ما هنوز پوستری برای فیلم طراحی نکرده ایم؛ در نهایت متوجه شدم که پخش کننده «پارادایس» برشور فیلم را که حاوی چند عکس اطلاعات فیلم است را نیاز داشته است و یکی از همکاران به جای اینکه بروشور را برای پخش کننده فیلم ارسال کند، پوستری را که در حال حاضر در فضای مجازی منتشر شده است را فرستاده است و پخش کننده فیلم همین پوستر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند.

او افزود: چند ماه پیش تعدادی از دوستان طراح برای پوستر «پارادایس» اتودهایی زدند که من گفتم فیلم هنوز پروانه نمایش ندارد ضمن اینکه پوستر طراحی شده مشکل دارد و پر از ایراد است چون اسامی چاپ شده در این پوستر اشتباه است و تعدادی از نام ها هم در پوستر وجود ندارد در نتیجه پوستر منتشر شده در فضای مجازی تنها یک اتود است و در نهایت پوستر وطراح آن مورد تایید من نبود.
عطشانی ادامه داد: من بارها اعلام کرده ام تا زمانی که پروانه نمایش فیلم صادر نشود هیچگونه تبلیغی به شکل مستقیم و غیر مستقیم از سوی عوامل فیلم انجام نشده و نخواهد شد در نتیجه اتفاقی که افتاده فقط یک سهل انگاری است که به هیچ وجه مورد تایید من نیست چون بسیار بدیهی است که تمام موارد تبلیغی فیلم باید توسط وزارت ارشاد باید تایید شود.

فیلم «پارادایس» در دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو به نمایش درمی آید، علی عطشانی درباره پوستر این فیلم در فستیوال تورنتو، گفت: «پارادایس»هیچگونه پوستری در این جشنواره ندارد و تنها یک عکس از فیلم برای جضور در جشنواره فرستاه شده است و عکسی که برای جشنواره فلم های ایرانی تورنتو ارسال شده هیچ ارتباطی با تصویر منتشر شده در فضای مجازی ندارد.
او درباره حواشی احتمالی که پس از انتشار پوستر فیلم ممکن است برای «پارادایس» به وجود آید، تاکید کرد: در یک سال گذشته تعامل خوبی با وزارت ارشاد داشته ام و تمام موارد اصلاحی را که درباره فیلم داشته اند اعمال کردهو نسخه جدید را پس از اصلاحات به وزارت فرهنگ داده ام و امیدوارم حاشیه ای که در مورد پوستر فیلم به وجود آمده است تاثیری در روند دریافت پروانه نمایش «پاردایس» نداشته باشد چون این اتفاق ربطی به محتوای فیلم ندارد.
عطشانی درباره حساسیت برانگیز بودن پوستر منتشر شده، گفت: قبول دارم که پوستر منتشر شده غلط انداز و حساسیت برانگیز است و به همین دلیل این پوستر زمانی که طراحی شد مورد تایید من نبود.

کارگردان «پاردایس» افزود: پس از آگاهی از انتشار این پوستر ادامات لازم را به شدیدترین شکل ممکن هم درباره طراح پوستر و هم دوستان دیگری که سهل انگاری کرده اند، انجام دادم و بلافاصله در صفحه شخصی خود این موضوع را اعلام کردم و دو نامه زسمی هم به سازمان سینمایی فرستادم. او درباره زمانی که برای دریافت پروانه نمایش فیلم «پارادایس» اقدام کرده است، گفت: از بهمن سال گذشته برای دریافت مجوز اکران فیلم اقدام کردیم و مدت زمانی دریافت پروانه نمایش برای این فیلم در وزارت ارشاد طولانی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پوستر زیر تحت عنوان پوستر نهایی فیلم پارادایس چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی به همراه داشت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش آقای کارگردان به پوستر جنجالی “پارادایس””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید