آخرین خبر

آلبوم محمدرضا شجریان در صدر پرفروش ترین آلبوم‌های ایران + عکس

آوای ایرانیان: آلبوم موسیقی «طریق عشق» اثری از زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» با صدای «محمد رضا شجریان» در صدر پرفروشترین آلبوم‌های ایران قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، «طریق عشق» اثر مشترک «محمدرضا شجریان» و زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» همچنان در در صدر پرفروشترین آلبوم‌های موسیقی ایران قرار دارد.

آلبوم موسیقی «طریق عشق» با همکاری گروه «عارف» و اشعار حافظ و مولانا که شامل کنسرت افشاری اکتبر سال ۱۹۸۹ در اروپاست، از زمان انتشار آن با استقبال بسیار خوب علاقمندان به موسیقی مواجه شده است و حال حاضر، در آستانه تولید و توزیع مجدد قرار دارد.

استقبال بسیار خوب مخاطبان از «طریق عشق» در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور، از یک هفته قبل از انتشار این آلبوم در مرحله پیش فروش اینترنتی آن توسط سایت «بیپ تونز» آغاز شد و تاکنون نیز ادامه داشته است، در حال حاضر، شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر» آماده تولید و توزیع مجدد آن هستند.

پیش درآمد افشاری (گل نوش)، تکنوازی سنتور پرویز مشکاتیان، سنتور و آواز، غزل: حافظ، چهار مضراب (دل انگیز)، تار و آواز، غزل: حافظ، تصنیف «دل مجنون»، غزل: مولانا، نی و آواز، غزل: حافظ، کمانچه و آواز، غزل: حافظ، تصنیف (ساقی) غزل: حافظ و تصنیف «جان جهان» و غزل: مولانا قطعات آلبوم موسیقی «طریق عشق» را تشکیل می دهند.

اعضای گروه «عارف» که در آلبوم موسیقی «طریق عشق»، محمدرضا شجریان را همراهی کرده‌اند؛ عبارتند از: پرویز مشکاتیان ـ سرپرست گروه و نوازنده سنتور، داریوش پیرنیاکان ـ نوازنده تار، جمشید عندلیبی ـ نوازنده نی، محمد فیروزی ـ نوازنده عود، اردشیر کامکار ـ نوازنده کمانچه، بیژن کامکار ـ نوازنده رباب و دف و ارژنگ کامکار ـ نوازنده تنبک.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم محمدرضا شجریان در صدر پرفروش ترین آلبوم‌های ایران + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید