آخرین خبر

«بوف کور» با حامد کمیلی و اندیشه فولادوند + عکس

آوای ایرانیان: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بوف کور» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی سعید سعدی به نیمه رسید.
به گزارش آوای ایرانیان، دیباجه نوشت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بوف کور» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی سعید سعدی به نیمه رسید. فیلمی که پس از یک سال انتظار طی هفته های گذشته مقابل دوربین رفته است.
به گفته سعید سعدی تهیه کننده این فیلم فیلمبرداری «بوف کور» هم اکنون در لوکیشن داخلی در تهران در حال پیگیری است و تاکنون بیش از ۴۰ درصد از فیلمبرداری با مدیریت امیر کریمی انجام شده است و کار فیلمبرداری تا اول آذرماه به طول می انجامد.

دیباچه-بوف کور
اندیشه فولادوند، حامد کمیلی، هومن برق نورد و … به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم به ایفای نقش میپردازند. فیلمی که برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده میشود.
سعید سعدی درباره موضوع «بوف کور» گفت: «بوف کور» روایت تعامل ۲ گروه موسیقی سنتی و متال است و ما در این فیلم به بررسی این ۲ نوع موسیقی خواهیم پرداخت به همین دلیل برای شناخت بهتر آنها از مشاوره های فردین خلعتبری و یک گروه موسیقی متال به نام «بند میدان آزادی» بهره می بریم البته گروه موسیقی «بند میدان آزادی» در فیلم هم حضور دارند.
معتمدی سال گذشته قصد داشت تا «بوف کور» را به تهیه کنندگی محمد خزاعی جلوی دوربین ببرد که به دلیل فراهم نشد شرایط خزاعی از ادامه همکاری با این فیلم انصراف و سعدی تهیه کنندگی تازه ترین فیلم احمدرضا معتمدی را بر عهده گرفت.
معتمدی تاکنون فیلم های سینمایی «آلزایمر»، «قاعده بازی»، «دیوانه ای از قفس پرید»، «زشت و زیبا» و «هبوط» را کارگردانی کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بوف کور» با حامد کمیلی و اندیشه فولادوند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید