آخرین خبر

خواننده ای که برای دریاچه «ارومیه» خواهد خواند + عکس

آوای ایرانیان: امیرعباس حسن زاده که مخاطبین موسیقی او را به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده می شناسند، قطعه جدیدی را تهیه کرده که ترانه آن به دریاچه ارومیه اشاره کرده و به زودی منتشر می‌شود.

این هنرمند که خودش ملودی این قطعه را ساخته، با عرشیا عشقی به عنوان ترانه سرا همکاری کرده و تنظیم، میکس و مسترینگ به عهده شجاعت شفاعی بوده است. فرشید ادهمی نوازنده گیتار و هومن نامداری نوازنده ساکسیفون، دو هنرمند نام آشنایی هستند که با این خواننده همکاری کرده‌اند.

وی در خصوص چگونگی تولید این اثر عنوان کرد: «تصمیم من برای تولید چنین قطعه ای به حدود ۲ سال پیش باز می گردد. زمانی که خبر رسید دریاچه زریوار هم مثل دریاچه ارومیه در آستانه خشک شدن، قرار گرفته است. چنین اخباری برای من بسیار ناراحت کننده بود و تصمیم گرفتم یک قطعه در مورد اتفاقاتی از این دست بسازم. با چند ترانه سرا صحبت کردم که در نهایت با عرشیا عشقی به نتیجه‌ای که می خواستم رسیدم. ترانه دیگری هم سروده شده بود که نام های دیگری مثل زریوار هم در آن گنجانده شده بود اما امسال تنظیم این قطعه را شروع کردیم که مصادف شد با تاسیس کمپینی برای دریاچه ارومیه که آقای رضا کیانیان آن را ساخته اند. با ترانه سرا صحبت کردم و این قطعه را تنها به دریاچه ارومیه اختصاص دادیم. در ترانه کلمه «چیچست» قرار گرفته است. «چیچست» نام منطقه ای که دریاچه در آن قرار گرفته و خیلی از مردم نمی دانند نام تاریخی آن منطقه و دریاچه، چیچست است.»

حسن زاده ادامه داد: «چند روز پیش این قطعه را برای آقای کیانیان ارسال کردم و خوشبختانه مورد استقبال و پسندشان قرار گرفت و از سمت کمپین آقای کیانیان حمایت خواهد شد. در خصوص انتخاب اسم این اثر هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده اما به احتمال قوی با نام «نفسم باش» یا «چیچست» منتشر خواهد شد. آنچه امروز و در این لحظه می توانم بگویم، این قطعه در قالب یک اثر موسیقایی به آخر مسیر خود نخواهد رسید و در تلاش هستم یک ویدئو برای آن تهیه کنم.»

آخرین قطعه منتشر شده امیرعباس حسن زاده، « دلم خوش نمیشه» نام دارد که با همکاری نرگس جعفری به عنوان ترانه‌سرا و شهریار علوی به عنوان تنظیم کننده منتشر شده است. هومن نامداری و کیان دارات نیز به عنوان نوازنده در کنار این خواننده حضور داشته‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده ای که برای دریاچه «ارومیه» خواهد خواند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید