آخرین خبر

بازگشت خواننده محبوب دهه 70 با دارکوب + عکس

آوای ایرانیان: قرعه ی همکاری با گروه موسیقی شناخته شده ی «دارکوب» به سرپرستی «همایون نصیری»، اینبار به نام «علیرضا عصار» خواننده ی پیشکسوت موسیقی کشورمان افتاد.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه «دارکوب»، با ساخت قطعه ی تازه ای به خوانندگی «علیرضا عصار»، همکاری تازه ی خود را با این خواننده را به ثبت می رساند که در این همکاری مشترک تنظیم بر عهده ی گروه دارکوب بوده و البته عنوان این تک قطعه هنوز از سوی این مجموعه اعلام نشده است.

گروه با سابقه و مطرح موسیقی کشورمان، همچنین خود را برای تولید آلبوم جدیدش آماده می کند و در حال گذر از مراحل اولیه تولید آن می باشد که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری آلبوم را روانه ی بازار موسیقی کند.

کنسرت‌های گروه «دارکوب» بعد از دو ماه محرم و صفر در تهران برگزار می‌شود و در صورت امکان و مهیا بودن شرایط به شهرستان ها نیز سفر کرده و با هواداران شهرستانیشان دیدار خواهند کرد.

شایان ذکر است که همایون نصیری (پرکاشن)، دارا دارایی (گیتاربیس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و آرش مقدم (دارمز) در این گروه به هنرنمایی می پردازند.

گروه موسیقی «دارکوب»، همکاری با «حامد بهداد»، «مهران مدیری» و علی زند وکیلی را پیش از این در کارنامه ی درخشان موسیقایی خود، به ثبت رسانده اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازگشت خواننده محبوب دهه ۷۰ با دارکوب + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید