آخرین خبر

آقای بازیگر در نمایشگاه مطبوعات: از بازی در “معمای شاه” پشیمان نیستم! + عکس

آوای ایرانیان: بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در حالی در مصلی تهران برگزار شده است که آوای ایرانیان به عنوان تنها رسانه رسمی موسیقی و هفت هنر برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها  حضور دارد و به نوعی به عنوان تنها محفل اهالی موسیقی در نمایشگاه حضور یافته است.

%d8%a7%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%86%d8%af

 

 غرفه آوای ایرانیان که روزانه میزبان بسیاری هنرمندان مطرح موسیقی و سینما خواهد بود در غرفه شماره ۳۹۰ راهروی ۱۲ میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

در دومین روز از نمایشگاه مطبوعات، فرهاد بشارتی؛بازیگر تئاتر و سینما میهمان ویژه آوای ایرانیان بود .

فرهاد بشارتی در گقتگو با آوای ایرانیان؛ در پاسخ به این پرسش که از بازی در سریال “معمای شاه” با توجه به حواشی این سریال پشیمان نیست گفت: خیر، به چه دلیل باید از حضور در این سریال تاریخی پشیمان باشم بالاخره چه بخواهیم و  چه نخواهیم این سریال، بخشی مهم از تاریخ معاصر  کشورمان را روایت میکند و مسلما همانند سایر پروژه های عظیم با اشکالات و کاستی های روبرو است اما این موضوع از ارزش تلاش بی وقفه عوامل سازنده “معمای شاه” چیزی کم نمی کند.

 

%d8%a8%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c

وی ادامه داد: بالاخره هر کسی با هر دیدگاهی که تاریخی معاصر کشورش را در قالب هنر روایت کند، یکسری منتقدان خود را در پی خواهد داشت و “معمای شاه ” هم از این قاعده مستثنی نیست.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آقای بازیگر در نمایشگاه مطبوعات: از بازی در “معمای شاه” پشیمان نیستم! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید