آخرین خبر

نخستین گفتگو با جدی ترین گزینه خوانندگی فیلم “سنتوری 2” + عکس

آوای ایرانیان: “یاسر بی نام”  خواننده ای که طی سال های اخیر با تولید آثاری با مضامین اجتماعی و با لحنی خاص، نام خود را بر سر زبان های مخاطبان موسیقی انداخت، مدتی است که نامش به عنوان یکی از گزینه های نهایی حضور در فیلم “سنتوری، مرد پاییزی” یا همان “سنتوری ۲” به کارگردانی داریوش مهرجویی مطرح بوده است.

“یاسر بینام” در اولین گفتگوی رسمی خود  با “آوای ایرانیان” ضمن تشریح جزئیات بیشتری از نحوه حضورش در فیلم “سنتوری، مرد پاییزی” یا همان “سنتوری ۲” گفت: واقعیت این است که طی یکی دو سال اخیر خیلی ها این سوال را از من میپرسند، که می خواهم برای نخستین جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه دهم.

 وی ادامه داد: با تصمیم استاد داریوش مهرجویی که بنده احترام زیادی برای جایگاه هنری ایشان قایل هستم، حدود  ۲ سال است که بر اشعار و ملودی های فیلم “سنتوری، مرد پاییزی” کار میکنم که تولید ۵ قطعه آهنگ ویژه این فیلم، حاصل این  ۲ سال تلاش ینده بوده است .

وی گفت: در ضمن یکی از قطعاتی که برای این فیلم درنظرگرفته شده، قطعه آهنگ “مرد پاییزی” است که من این آهنگ را قبل از پیشنهاد آقای مهرجویی ساخته و منتشر کرده بودم .

این هنرمند در ادامه در خصوص اینکه آیا قرار است در این فیلم جایگزین محسن چاوشی شود، گفت: هنوز نحوه همکاری من با “سنتوری،  مرد پاییزی” مشخص نیست و همانطور که گفتم به دستور آقای مهرجویی من ۵ قطعه آهنگ مخصوص این فیلم سینمایی ساخته ام که در نهایت تصمیم نهایی در خصوص نحوه و چگونگی کار با داریوش مهرجویی و محمدرضا شریفی نیا خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین گفتگو با جدی ترین گزینه خوانندگی فیلم “سنتوری ۲” + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید