آخرین خبر

بازیگر «فرندز» به فیلم ترسناک برمی‌گردد/ همراهی مجدد با «جیغ»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، کورتنی کاکس ممکن است به مجموعه فیلم‌های «جیغ» برگردد. گفته شده وی در حال مذاکره است تا نقش گیل وترز در هفتمین فیلم از مجموعه «جیغ» را که توسط خالق و نویسنده آن کوین ویلیامسون کارگردانی می‌شود، تکرار کند.

این خبر حدود ۲ هفته پس از آن منتشر می‌شود که نیو کمبل که به دلیل اختلاف دستمزد از فیلم «جیغ ۶» خارج شده بود، اعلام کرد دوباره برای ایفای نقش سیدنی پرسکات بازخواهد گشت.

وی گفته بود: بسیار خوشحال و مفتخرم که بگویم به محترمانه‌ترین شکل از من خواسته شد سیدنی را به سینما بازگردانم.

ویلیامسون در اینستاگرام نوشت: نزدیک به ۳۰ سال از زمانی که اولین فیلمنامه من، «جیغ» توسط وس کریون افسانه‌ای کارگردانی شد، می‌گذرد. هرگز پیش‌بینی نمی‌کردم چه خواهد شد، یا اینکه روزی قسمت هفتم فرنچایز را کارگردانی کنم.

قسمت هفتم این مجموعه وقتی «اسپای گلس» ملیسا باررا بازیگر فیلم را به دلیل پست‌هایی در حمایت از مردم فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی اخراج کرد و جنا اورتگا هم در ظاهر به دلیل تداخل برنامه‌هایش از فیلم بیرون رفت، دچار آشوب شد.

با این حال میسون گودینگ، بازیگر نقش چاد میکس مارتین در ۲ فیلم آخر «جیغ»، اوایل این ماه پیش‌بینی کرد که «جیغ ۷» راه خود را پیدا خواهد کرد. او گفت اگر هنوز می‌توان از این فیلم پول درآورد، به شما تضمین می‌کنم که آن‌ها راهش را پیدا می‌کنند.

کورتنی کاکس بازیگر نقش مانیکا گلر در سریال «دوستان» از سال ۱۹۹۶ با اولین فیلم «جیغ» همراه شد و در نقش یک گزارشگر جوان بازی کرد. او در فیلم دوم در سال ۱۹۹۷ و فیلم سوم در سال ۲۰۰۰ هم بازی کرد و از فیلم چهارم در سال ۲۰۱۱ در نقش یک خبرنگار بازنشسته ظاهر شد. وی سال ۲۰۲۲ در فیلم بعدی و سال ۲۰۲۳ در فیلم ششم هم حضور داشت و علاوه بر آن تهیه‌کننده اجرایی فیلم هم شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر «فرندز» به فیلم ترسناک برمی‌گردد/ همراهی مجدد با «جیغ»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید