آخرین خبر

نماهنگ «اول علی(ع)» منتشر شد/ تماشای عیدانه‌ای از شبکه البرز

به گزآوای ایرانیان در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نماهنگ «اول علی (ع)» با همراهی گروه سرود نغمه باران و صدای کربلایی میثم عربلو پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

سجاد نعیمی از عوامل سازنده سرود نماهنگ «اول علی» در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون نحوه ساخت و تولید این نماهنگ بیان کرد: ساخت «سرود نماهنگ اول علی» از اوایل اردیبهشت کلید خورد و تیم تولید و عوامل سازنده تلاش کرد که هم بتواند با ادبیات کودکانه برخی آموزه‌های دینی و معرفتی را به مخاطب خودش منتقل کند و هم عید غدیر را برای کودکان خاطره ساز کند. کودکانی که هر طرحی لوح وجودشان بزنیم، مثل حکاکی روی سنگ تا ابد همراهشان خواهد بود و چه فرصتی بهتر از این مناسبت شاد که برای بچه‌ها از دینمان، پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) بگوییم و در این میان هنر سرود در کنار دیگر هنرهای ارزشی، نقش مهم و موثری در انتقال پیام‌های دینی و ارزشی به نسل‌های آینده داشته و به خوبی می‌تواند پیام جمعی از مخاطبان را نمایندگی کند.

وی افزود: به دلیل کمبود وقت سعی کردیم تمرین‌ها به‌صورت فشرده در کانون همای رحمت استان برگزار و بچه‌ها را برای اجرا آماده کنیم که الحمدالله و به لطف و عنایت امیرالمومنین (ع) همه امورات به خوبی انجام شد تا این کار تقدیم نگاه‌های مهربان مردم ایران باشد که جا دارد و همین جا و به نمایندگی از عوامل سازنده و بچه‌های گروه سرود نغمه باران از صداوسیمای مرکز البرز که از این کار حمایت کرد تشکر و قدردانی کنیم.

سید مهدی موسوی کارگردان، سجاد نعیمی تدوین و اصلاح رنگ، سعید رستمی دستیار کارگردان، میثم عربلو تهیه کننده، عرفان یامولایی موسیقی، لیلا احمدپور مربی گروه سرود دیگر عوامل اجرایی این کلیپ را تشکیل می‌دهند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نماهنگ «اول علی(ع)» منتشر شد/ تماشای عیدانه‌ای از شبکه البرز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید