آخرین خبر

محبوب: نمی‌دانم چطور به کلاه قرمزی بگویم+ عکس

آوای ایرانیان: طراح و سازنده مجموعه عروسک‌های «کلاه قرمزی»با اشاره به دوستی قدیمی با دنیا فنی زاده گفت: مشکل دردناک برایم این است که چطور این موضوع را به کلاه قرمزی بگویم.

به گزارش آوای ایرانیان، مرضیه محبوب با صدایی بغض آلود درباره همکاری و خاطرات مشترک خود با دنیا فنی زاده بیان داشت: صحبت کردن در این شرایط برایم خیلی مشکل است. من نزدیک به سی سال است که با او کار میکنم. او ده سال با این بیماری دست و پنجه نرم کرد.

وی ادامه داد: دو سال آخر، بیماری او سخت تر شده بود اما تمام روزها حتی پس از شیمی درمانی، با همان حال سرکار می آمد و با عشق کلاه قرمزی را بازی می‌داد. روزهای خیلی سختی را در کنار هم بودیم، فکر می کردم بعد از انجام مراحل درمانی حال او خوب می شود و این ماجرا به خوشی تمام خواهد شد.

سازنده «کلاه قرمزی» با اشاره به اینکه در کنار دنیا فنی زاده احساس آرامش می کردم توضیح داد: او همه جوره با تمام دردهایش و حتی زمانی که دیگر دست راستش توان نداشت، با دست چپ و با عشق کلاه قرمزی را بازی داد. من لحظه لحظه های حال بدش را کنارش بودم و همیشه امیدوار بودم بتواند این بیماری را از سر بگذراند.

وی در خاتمه افزود: مشکل دردناک برایم این است که چطور این موضوع را به کلاه قرمزی بگویم. من بیشتر وقت‌ها با کلاه قرمزی تنها هستم و نمیدانم چطور به او بگویم.

دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی، صبح امروز پس از ۱۰ سال مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

 

منبع: سینما۳۵

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “محبوب: نمی‌دانم چطور به کلاه قرمزی بگویم+ عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید