به گزارش آوای ایرانیان، نماهنگ «برپاخیز» که به عنوان جدیدترین اثر خانه موسیقی بسیج در ایام الله دهه فجر منتشر شده است، این روزها از شبکه های مختلف صداوسیما به روی آنتن میرود.

این نماهنگ بر اساس شعری از نیلوفر شادمهری و تنظیمی از امید روشن‌بین و بر مبنای یک ملودی معروف آمریکای لاتین با درنظر گرفتن ملاک‌های انقلاب اسلامی به تولید رسیده است.

 ملودی این کار برگرفته از یک ملودی مشهور آمریکای لاتین است که حال و هوای حماسی دارد و امید روشن بین پس از آهنگسازی و تنظیم ملودی نماهنگ های “ایستاده‌ایم ۱” و “ایستاده‌ایم ۲” به سراغ این اثر حماسی رفته است.

گفتنی است، “هوگو چاوز”، “دنیل اورتگا” و سایر روسای جمهور آمریکای لاتین هم این ملودی حماسی را خوانده‌اند و در واقع این  ملودی یک سرود نوستالژیک برای کسانی است که در مبارزات ضدامپریالیستی حضوری فعال داشته اند که این سرود معروف ضدامپریالیستی بر اساس ویژگی‌های انقلاب اسلامی طراحی و تولید شده است.

لازم به ذکر است، نماهنگ “برپاخیر به همت خانه موسیقی بسیج و با مشارکت سازمان بسیج صداوسیما به تولید رسیده است و کارگردانی کار به  عهده  «محمدرضا رضاییان» و «محسن حمیدزاده» بوده است.