آخرین خبر

تدارک کاوه یغمایی برای یک اجرا

آوای ایرانیان: کاوه یغمایی –خواننده سبک راک- قصد دارد بار دیگر در تهران روی صحنه برود.

به گزارش آوای ایرانیان، طبق گزارش رسیده، کاوه یغمایی گفته است که رپرتوار اجرایی این کنسرت، قطعاتی از سه آلبوم اخیر و همچنین چند قطعه جدید خواهد بود.

مرداد سال گذشته بود که کاوه یغمایی پس از یک دهه ، آلبوم «منشور» را منتشر کرد و یک ماه بعد از آن دو شب کنسرت را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرد. او حالا بار دیگر قرار است کنسرتی را در تهران برگزار کند که البته هنوز مکان و زمان برگزاری‌اش اعلام نشده است.

این هنرمند این روزها مشغول کار بر روی چهارمین آلبومش است.

نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، بابک ریاحی پور (گیتارباس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و نیما حمیدی (درامز) هنرمندانی هستند که همراه با کاوه یغمایی روی صحنه می‌روند و علاوه بر آن احتمال دارد، شاهرخ ایزدخواه (گیتار الکتریک) نیز گروه را در این کنسرت همراهی کند.

شاهرخ و کاوه که از دوستان قدیمی یکدیگر هستند و در دانشگاه موسیقی هم دوره بوده‌اند، پیش از این نیز همکاری‌هایی با هم داشته‌اند و به تازگی قطعه «سفر» با صدای کاوه یغمایی و با آهنگسازی و تنظیم شاهرخ ایزدخواه منتشر شده و قرار است این همکاری ادامه‌دار باشد.

همچنین شهرام شعرباف همانند کنسرت سال گذشته، صدابرداری این اجرا را به عهده دارد تا به این ترتیب در کنار بابک ریاحی‌پور و شاهرخ ایزدخواه که سه عضو اصلی گروه «اوهام» بودند، پس از سالها بار دیگر در کنار هم قرار گیرند.

به زودی اطلاعات مربوط به بلیت‌فروشی کنسرت کاوه یغمایی اعلام خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تدارک کاوه یغمایی برای یک اجرا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید