آخرین خبر

علی مرادخانی به یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.
به گزارش رسانه آوای ایرانیان و به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان،در متن پیام علی مرادخانی آمده است:

ان الله جمیل و یحب الجمال
هنر، شناخت و بیان زیبایی هاست با صور دل انگیز خیال رو به گستره ی گسترده ی جمال و کمال که ورای مرزهای محدود جغرافیا با جان انسان در هر کجای جهان پیوندی مانا برقرار می کند و به وارستگی و آرمان خواهی فرا می خواند.
هر نوای روح بخشی که از فطرت و جان آدمی برآید لاجرم بر دل می نشیند و حال شنونده را متحول و توجه اش را به سوی جلوه های حق جلب می نماید.
برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان با اقبال بزرگان و استقبال جوانان هنرمند و هنرجو زمینه را برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو به جامعه هنری و نیز پیشرفت و تعالی فعالیت های هنری در داخل و خارج از کشور بیش از پیش فراهم می نماید.
امید است این رویداد هنری که براساس انگیزه ها و اهداف متعالی و با سیاستگذاری و برنامه ریزی شایسته با مشارکت فعال و فراگیر جوانان علاقه مند برگزار می گردد، تداوم و تعالی یابد و هنر والای موسیقی در همه گونه ها به ویژه موسیقی جوان همچنان در جهت رشد و تعالی مادی و معنوی و شادابی و نشاط فردی و اجتماعی به حیات بالنده خود ادامه دهد.
از عموم دست اندرکاران به ویژه هیأت محترم داوران و دبیر محترم جشنواره یازدهم سپاسگزارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی مرادخانی به یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید