آخرین خبر

برگزاری کلاسهای آموزشی پودمان سواد رسانه ای در دانشکده گفتمان انقلاب اسلامی

آوای ایرنیان: کلاسهای آموزشی پودمان سواد رسانه ای دانشکده گفتمان انقلاب اسلامی با حضور دانشپذیران علاقه مند به این حوزه و همچنین تدریس استادان به نام کشور در حال برگزاری میباشد.

به گزارش آوای ایرنیان، این دوره پودمانی که تلفیق همزمان دوره “مهارت سواد رسانه ای “و “تربیت مدرس سواد رسانه ای ” می باشد با حضور معلمان، اصحاب رسانه، طلاب، دانشجویان، خبرنگاران، کارمندان و اعضای انجمن سواد رسانه ای، به عنوان فراگیران این دوره با سه جلسه در هفته و با تخفیفهای ویژه و تسهیلات برگزار می شود.

حضور مدرسان به نام این رشته و حوزه ارتباطات از جمله آقای حسین حق پناه عضو هیات تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه ای در پایه دهم،استادان: سعید مدرسی، حسین غفاری،محمد جوانی،حسین کیا ،محمدصادق باطنی،محمد صادق افراسیابی،حسین امامی رودسری،اسماعیل قدیمی و دیگر استادان به نام حوزه ارتباطات ،رسانه و سواد رسانه  ای از امتیازات ویژه این دوره ی در حال برگزاری می باشد.

این دوره آموزشی از ابتدای مهر ماه سال جاری آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است دانشکده گفتمان انقلاب اسلامی تنها مجری دوره های پودمان سواد رسانه ای در کشور با مجوز از وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی میباشد.

این دانشکده در تابستان کارگاههای رایگان مهارت سواد رسانه ای  در سطح تهران  و در فرهنگسرا ها برای کارکنان و فرهنگیان برگزار کرده است. این کارگاهها از منظر مسئولیت اجتماعی و برای بالابردن دانش و آگاهی و مهارت کارکنان و فرهنگیان با توجه به الگو بودن آنها برای دانش آموزان برگزار شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دپارتمان سواد رسانه ای ،دوره های پودمانی دانشگاهی سواد رسانه ای،دوره های کوتاه مدت ،کارگاه های مهارتی ،آموزشی و انگیزشی این دپارتمان دانشگاهی به سایت دانشکده  www.gofteman-ac.ir مراجعه کنید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری کلاسهای آموزشی پودمان سواد رسانه ای در دانشکده گفتمان انقلاب اسلامی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید