آخرین خبر

نمایش «مشق شب» کیارستمی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران از روز یکشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، پنجاه و دومین دوره از برنامه‌های خود را در بخش‌های مروری بر فیلم‌های سینمای ایران، مروری بر مستندهای محسن خانجهانی و نگاهی به سینمای یاساجیرو اوزو (چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس پنج) همراه با جلسه نقد و بررسی فیلم‌ها آغاز می‌کند.

در دوره پنجاه و دوم برنامه‌های سینما تک، در بخش «مروری بر فیلم‌های سینمای ایران» ۶ فیلم بلند و کوتاه از عباس کیارستمی، اشکان نجاتی- مهران نعمت اللهی و سامان استرکی، در بخش مروری بر مستندهای محسن خانجهانی؛ ۱۴ فیلم و در بخش نگاهی به سینمای «یاساجیرو اوزو» (چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس پنج) ۶ فیلم به نمایش درخواهد آمد.

فیلم «مشق شب» به کارگردانی عباس کیارستمی، محصول سال ۱۳۶۷ به مدت ۹۹ دقیقه روز یکشنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۵ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

علاقمندان برای دیدن فیلم‌ها می‌توانند روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵ به خیابان کارگرشمالی، جنب پارک لاله، سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش «مشق شب» کیارستمی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید