آخرین خبر

بررسی چرایی فقدان سینمای ضد صهیونیستی در «نقد سینما»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی پروژه، تازه‌ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که امشب ۲۰ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، به نقد و بررسی مستند «وداع با اسلحه» و فیلم سینمایی «فرحه» و گفتگو درباره «چرایی فقدان سینمای ضد صهیونیستی» اختصاص دارد.

مستند «وداع با اسلحه» در «میز نقد سینمای ایران» با حضور امیرحسین کاربخش کارگردان اثر و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی تحلیل می‌شود.

این مستند روایت صلح فلسطین و اسرائیل است که بعد از ۴۵ سال درگیری، رهبران آن‌ها بدین نتیجه می‌رسند که برای رسیدن به آزادی، صلح بهتر از مبارزه است!

«میز نقد سینمای جهان» نیز در این هفته به سراغ فیلم «فرحه» رفته است و مهمانان این بخش آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان هستند. این اثر اولین ساخته دارین سلام فیلمساز اردنی است و از تجربه دختر ۱۴ ساله‌ای می‌گوید که توسط پدرش در طول اتفاقات روزِ نکبت در یک انباری زندانی می‌شود. در این روز، رژیم غاصب صهیونیست دست به پاکسازی قومی زد و بیش از هفتصد هزار فلسطینی را از خانه و سرزمین‌شان آواره کرد.

همچنین «چرایی فقدان سینمای ضد صهیونیستی» سوژه میز گفتگوی ویژه برنامه است و امیررضا مافی میزبان علی عبدی کارشناس مسایل فلسطین می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی چرایی فقدان سینمای ضد صهیونیستی در «نقد سینما»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید