آخرین خبر

پیشنهاد مهران مدیری برای حل مشکل ترافیک

آوای ایرانیان: برنامه تلویزیونی «دورهمی» شب گذشته، با حضور لیلی رشیدی بازیگر تئاتر و سینما به روی آنتن رفت.

پیشنهاد مهران مدیری برای حل مشکل ترافیک/ درخواست خانم بازیگر از مسئولان آموزش و پرورشبه گزارش آوای ایرانیان، شب گذشته، مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی«دورهمی» با میزبانی از لیلی رشیدی بازیگر تئاتر و سینما به موضوع فرهنگ ترافیک پرداخت و گفت: این همه در «دورهمی» از ترافیک گفتیم، ولی اتفاقی رخ نداد. ما که دنده های ماشین را استفاده نمی کنیم، دنده های ماشین را  کم کنید و در عوض بجای هر دنده، ۱۰ عدد تخم مرغ بدهید! و یا اگر با این پیشنهاد هم موافق نیستید حداقل با ترافیک کاری نداشته باشید، چون جزئی از زندگی ماست. ترافیک عشق ماست، معشوق را از عاشق جدا نکنید! دیدید که وقتی زلزله هم آمد، باز مردم به ماشین و ترافیک پناه بردند و در ماشین ها خوابیدند.

وی پس از حضور دو نفر از تماشاگران برنامه «دورهمی» به روی صحنه و برنده شدن تماشاگر دورهمی که دانشجو هم بود، به شوخی گفت: من تا حالا یک چیزی را نگفته بودم، من هم دانشجو هستم!

مدیری پس از اولین اجرای بخش نمایشی گفت: کلا باید پسوند «معضل» را از ترافیک برداشت. ما از ترافیک استفاده می کنیم و خیلی هم خوشبخت هستیم. چرا که هر ماشین در حد یک خانه وسیله دارد.

در ادامه مدیری از لیلی رشیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برای حضور  روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد​.

رشیدی در ابتدا با بیان اینکه متولد ۱۳۵۲ هستم، درخصوص روحیه خوب گفت: خودم هم نمی دانم، اما اکثرا خندان هستم و اگر غمی دارم بروز نمی دهم.

وی در ادامه بیان کرد: در دانشگاه رشته «مترجمی زبان فرانسه» خواندم؛ پس از پایان سوم دبیرستان در کنکور رشته مترجمی زبان فرانسه قبول شدم و بعد از آن به کلاس های بازیگری استاد سمندریان رفتم.

رشیدی عنوان کرد: ترجیحم برای بازی، حضور در تئاتر است، من در سینما زیاد کار نکرده ام و از همان ابتدا با آثار تلویزیونی بازیگری را شروع کردم. اما آن فضایی که در صحنه نمایش وجود دارد، کاملاً متفاوت است و من خود را بازیگر سینما نمی دانم.

وی با اشاره به دلتنگی از غم دوری پدرش اظهار کرد: پدر خیلی آدم خوب و مهربانی و از نسل قدیمی سینما و تئاتر بود.

رشیدی با اشاره به دغدغه های هنری پدرش افزود: دغدغه پدر فعالیت های صنفی بود که بعد از آغاز به کار خانه سینما، در آنجا فعالیت می‌کرد و صحنه تئاتر را بسیار دوست داشت.

رشیدی در پاسخ به سوال همیشگی مهران مدیری درباره عاشق شدن گفت: بله، عاشق شدم و پسرم سینا ۱۸ سالش است و ارتباط خیلی خوبی با او دارم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی ما را از کتاب خواندن دور کرده است، اظهار کرد: من در دوران جوانی که وسایل ارتباط جمعی نبود، کتاب خواندن را  بیشتر در برنامه داشتم، اما آن چیزی که نگران کننده است دوری بچه های ما از کتاب است که باید در اینجا آموزش و پرورش و یا رسانه‌ ملی وارد کار شوند و فرهنگ سازی کنند.

رشیدی در رابطه با دوستی خود با لیلا حاتمی گفت: لیلا حاتمی یکی از دوستان ما و مثل خواهرم است.

وی در پاسخ به سوال مدیری درباره تجربه بازیگری، ادامه داد: هرکدام از ما کارهایی داشته ایم که بعد از آن از انجامش پشیمان شده باشیم، اما عیبی ندارد و خیلی خودم را برای آن انتخاب سرزنش نمی کنم.

رشیدی با اشاره به حضور هنرمندان در زلزله کرمانشاه، بیان کرد: من به کرمانشاه نرفتم، اما یک کمپین راه اندازی کردم که با کمک های مردمی یک مجتمع فرهنگی در سرپل ذهاب درست کنیم تا بعد از این حادثه برای مردم آن منطقه خدمت رسانی کند و به نوعی کارآفرین باشیم.

وی افزود: ما باید بیشتر به فکر فرزندانمان باشیم و جامعه هم باید برای آنها شرایط مناسب را فراهم کند. خیلی دلم می خواهد یک تغییر و تحولی در آموزش و پرورش ما به وجود بیاید.

در پایان برنامه، لیلی رشیدی یک یادبود از پدرش داوود رشیدی را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیشنهاد مهران مدیری برای حل مشکل ترافیک”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید