آخرین خبر

مشارکت استاد موسیقی ایران در کار کثیف معصومی + عکس

آوای ایرانیان: روابط عمومی فیلم «کار کثیف» می‌گوید خبر‌هایی که پیش‌تر در مورد آهنگساز و تدوینگر این فیلم منتشر شده صحت ندارد و حسین علیزاده و حسین زندباف این دو کار را بر عهده گرفته‌اند.

به گزارش آوای ایرانیان،  با توجه به خبر‌های منتشر شده در رسانه‌ها که پیشتر از حضور هنرمندان دیگری در بخش‌های موسیقی و تدوین فیلم تازه خسرو معصومی نام برده شده بود، بدین ترتیب اعلام می‌دارد حسین علیزاده به عنوان آهنگساز، موسیقی «کار کثیف» را ساخته و همچنین تدوین این اثر سینمایی توسط حسین زندباف انجام شده است.

«کار کثیف» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خسرو معصومی که در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و ششم فیلم فجر رونمایی خواهد شد به موضوع بیکاری، مهاجرت و مشاغل غیرقانونی می‌پردازد. پدرام شریفی و الهام نامی نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند. همچنین شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، خیام وقار، مهران نائل، پیام احمدی‌نیا، رضا فیاضی، سام، ولی پور، اکبر معززی، مسعود فروتن، علی بهمنش، مهرداد فلاحتگر، علی محمدی، رضا یوسفی، ابراهیم عمادی، هوشنگ رضایی، حماسه دولتشاهی، سیامک نیازی، امیر پاسبان، سیمون باغداساریان، وحید حبیبیان، مهدی میراکبری، امیرحسین آصفی، مهدی جمشیدی و رضا احمدپور بازیگران دیگر این فیلم هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مشارکت استاد موسیقی ایران در کار کثیف معصومی + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید