آخرین خبر

تور کنسرت های علیرضا قربانی در استرالیا

آوای ایرانیان: تور کنسرت‌های «علیرضا قربانی» در کشور استرالیا برگزار می‌شود. این خواننده سرشناس موسیقی اصیل ایرانی هفته اول اسفند راهی آن کشور خواهد شد و شهر بریزبین اولین مقصد او در این تور است.

علیرضا قربانی روز سوم مارچ برابر با ۱۲ اسفند در شهر بریزبین روی صحنه می‌رود. مقصد بعدی او شهر سیدنی در تاریخ ۱۰ مارچ برابر با ۱۹ اسفند است. ملبورن سومین شهر تور کنسرت‌های علیرضا قربانی است و کنسرت او در تاریخ ۱۱ مارچ برابر با ۲۰ اسفند در ملبورن برگزار می‌شود. سامان صمیمی، میلاد محمدی و زکریا یوسفی سه نوازنده‌ای هستند که در این تور همراه علیرضا قربانی هستند. همچنین ارکستر بزرگ «ماداکتو» از کشور استرالیا همراه این هنرمندان ایرانی در سه کنسرتشان خواهد بود.

اما خبر دیگر درباره علیرضا قربانی حضور او در جشنواره فیلم فجر است. خواننده آلبوم «فروغ» تیتراژ فیلم‌سینمایی «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی را خوانده است. شعر تیتراژ این فیلم سروده «مسعود کلانتری» است. غلامرضا صادقی هم ملودی سامان صمیمی و علیرضا قربانی برای این قطعه را تنظیم کرده است. ساخت موسیقی این فیلم هم توسط «آرمان موسی‌پور» به پایان رسیده و هفته آینده اولین پخش چهارراه استانبول در جشنواره فیلم فجر است. جدیدترین ساخته مصطفی کیایی اولین روایت سینمایی از فاجعه ریزش ساختمان پلاسکو واقع در چهارراه استانبول تهران است که زمستان سال گذشته رخ داد و در آن جمعی از آتش‌نشانان و کسبه پلاسکو جان باختند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تور کنسرت های علیرضا قربانی در استرالیا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید