آخرین خبر

«جاده ابریشم» از تهران آغاز می‌شود

آوای ایراننیان: پروژه موسیقایی «جاده ابریشم» به سرپرستی نوین افروز نوازنده و آهنگساز پیشکسوت از پانزدهم اردیبهشت ماه در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، مرتضی دلیری تهیه کننده این کنسرت در تشریح جزییات این پروژه بیان کرد: کنسرت کلاسیک «جاده ابریشم» با شعار «هنر برای صلح» از روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ابتدا در تالار وحدت تهران و پس از آن روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در تالار کنسرت هال مجموعه «سیتی سنتر» شهر اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این کنسرت نوین افروز از نوازندگان و آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان به عنوان سرپرست گروه و نوازنده پیانو، رومانو پوچی نوازنده اول فلوت ارکستر اپرای اسکالای شهر میلان ایتالیا، سحر ابراهیم نوازنده قانون، کاوه مهدویان نوازنده کمانچه، هومن مهدویان نوازنده تار و یک نوازنده شناخته شده سازهای کوبه ای که هم اکنون در کنسرواتور موسیقی لوزان سوییس فعالیت می کند، به عنوان گروه اجرایی حضور دارند.

دلیری درمعرفی قطعات در نظرگرفته این اجرای زنده نیز توضیح داد: «کورال شماره ۱۴۷» از باخ، «جیپسی روندو» از هایدن، «مهتاب» از جوزپه وردی، «رقص مجار» از برامس، «رزهای اصفهان» از گابریل فوره به همراه قطعاتی از نوین افروز آثاری هستند که در این کنسرت برای مخاطبان اجرا می شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جاده ابریشم» از تهران آغاز می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید