آخرین خبر

عاشقانه‌های محمد معتمدی در برج میلاد خوانده می‌شود

آوای ایرانیان: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

 به گزارش آوای ایرانیان، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی پس از برگزاری کنسرتی دو روزه در شهر کاشان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه کنسرتی را با همراهی ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری علی اکبر قربانی و شهرام توکلی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد.

این خواننده درباره اجراهای زنده خود توضیح داد: خوشبختانه طی بیست سالی که از فعالیت‌هایم در عرصه موسیقی می‌گذرد این برای اولین بار است که در زادگاهم شهر کاشان روی صحنه می‌روم و این برایم باعث افتخار و خوشحالی است که می‌توانم در «خانه طباطبایی» کاشان به عنوان یکی از زیبا‌ترین خانه‌های تاریخی ایران مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار کنم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری کنسرت کاشان که خوشبختانه بلیت‌های آن در کمتر از بیست دقیقه به اتمام رسید، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه نیز کنسرتی را در مرکز همایش های برج میلاد تهران با همراهی ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری علی اکبر قربانی و شهرام توکلی برگزار خواهم کرد. این کنسرت در برگیرنده کارهای ارکسترال بنده است که مخاطبان با آنها آشنایی بیشتری داشته و از این آثار استقبال کردند. البته در لابه لای خوانش قطعات مورد نظر، یکسری بداهه خوانی‌های جدید برگرفته از اشعار شاعران معاصر کشورمان نیز در کنسرت تهران اجرا می‌شود که تصور می‌کنم با توجه به اینکه این آثار تاکنون در جایی خوانده نشده، می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

معتمدی با ابراز خرسندی از حضور ارکستر «فرهنگ و هنر» در گروه نوازندگان کنسرت‌های کاشان و تهران بیان کرد: ارکستر فرهنگ و هنر از مجموعه گروه های فعال و آکادمیک حوزه موسیقی است که طی ماه‌های اخیر نوازندگان بسیار خوبی را به جامعه موسیقی ایران معرفی کرده، این در حالی است که وقتی چندی پیش قطعه ضبط شده‌ای از این ارکستر را شنیدم تصمیم گرفتم که در زمان مناسب با این مجموعه همکاری داشته باشم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و من در کنسرت‌های تهران و کاشان همراه با ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری دوستان خوبم علی اکبر قربانی و شهرام توکلی در خدمت مخاطبان عزیز خواهیم بود.

این خواننده موسیقی ایرانی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: طی سال‌هایی که در عرصه موسیقی فعالیت داشتم همواره تلاش کردم به سهم خودم در معرفی استعدادهای تمام نشدنی موسیقی ایرانی نهایت کوشش خود را انجام دهم و این بار خوشحالم که همکاری با مجموعه ارکستر فرهنگ و هنر و حضور افراد دانشگاهی در راس این گروه دوباره این فرصت را به ما داد تا در کنار هم آثار با کیفیتی را به مخاطب ارائه دهیم.

کنسرت عاشقانه های محمد معتمدی روزهای جمعه ۲۱ و شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در خانه طباطبایی شهر کاشان و ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عاشقانه‌های محمد معتمدی در برج میلاد خوانده می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید