آخرین خبر

برنامه نمایش فوتبال در سینماها هفته آتی مشخص می‌شود

شورای عالی اکران قرار است یکشنبه هفته آینده تصمیم قطعی درباره نمایش باز‌ی‌های جام جهانی فوتبال در سینما‌های کشور را اتخاذ کند. پیش از این اخباری مبنی بر نمایش قطعی ۶ دیدار فوتبال در سینماها مطرح شده بود که مورد تأیید قرار نگرفت.

 به گزارش‌ آوای ایرانیان، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، خبرهایی از نمایش این بازی‌ها در سینماهای کشور به گوش می‌رسد، طرحی که اگرچه افراد معدودی از فیلمسازان مخالف انجام آن هستند؛‌ اما علاقه‌مندان به اجرایی شدن این طرح آمار بالاتری دارند، علاقه‌مندانی که نه تنها بدنه سینما، بلکه آحاد مخاطبان فوتبال و سینما را نیز در بر می‌گیرد.

همین امر باعث شد مدیران سینمایی کشور به فکر این باشند تا پاسخ شایسته‌ای به درخواست‌ نمایش بازی‌های جام جهانی در سینما‌های کشور بدهند و پس از برگزاری جلسات و در نظر گرفتن جوانب، با کلیت نمایش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ موافقت کردند.

شورای عالی اکران روز یکشنبه ۱۳ خردادماه جلسه ویژه‌ای درباره نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار کرده است، جلسه‌ای که قرار بود جزئیاتی نظیر تعداد بازی‌ها و قیمت بلیت‌ها را هم مشخص کند؛ اما آن جلسه به نتیجه نهایی نرسید و به همین خاطر، موضوع نمایش فوتبال در سینما‌های کشور تا به حال به جمع‌بندی مشخصی برای اجرا دست نیافته است.

شنیده‌ها حاکی است یکشنبه هفته آینده یعنی ۲۰ خردادماه جلسه شورای عالی اکران بار دیگر برگزار می‌شود و قرار است در این جلسه تصمیمات قطعی برای نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ گرفته شود. تصمیماتی که قیمت بلیت، تعداد بازی‌های قابل نمایش و سینما‌های نمایش‌دهنده را شامل خواهد شد.

این در حالی است که برخی شایعات در فضای مجازی از قطعیت نمایش ۶ دیدار در سینماها حکایت دارد اما مسئولان در شورای عالی اکران آن را تأیید نکرده‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه نمایش فوتبال در سینماها هفته آتی مشخص می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید