آخرین خبر

تمجدید اسپانیایی ها از سردار ایران

آوای ایرانیان: یک سایت اسپانیایی به تمجید از مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه روبین کازان پرداخت و او را بعد از نکونام رهبری کنونی یوزها معرفی کرد.

به نقل از سایت diariosur اسپانیا، جواد نکونام در سال ۲۰۰۶ به تیم اوساسونا آمد. او آمده بود تا خودش را نشان دهد. او سطح خوبی را در لالیگا از خود به نمایش گذاشت. فوتبال ایران مناسب رقابت با لیگ های بزرگ دنیا نیست ولی او موفق به این کار شد.

بعد از گذشته ۱۲ سال از داستان نکونام، رهبر تیم ملی ایران اکنون سردار آزمون، مهاجم روبین کازان روسیه است. او در کشورش به مسی ایران شهرت دارد. البته در برخی از احیان درباره او مبالغه می شود. آزمون بت بسیاری از هواداران ایرانی است. ایرانی ها دیوانه فوتبال هستند که قابل تصور نیست. زمانیکه شما به سیاره فوتبال فکر می کنید به ذهنتان چند کشور بزرگ در زمینه فوتبال خطور می کند. اما کسی که در دربی تهران حضور پیدا کند هیچگاه فضای آن را فراموش نمی کند. دو باشگاه بزرگ ایران پرسپولیس و استقلال هستند. اولی مشهور به نماینده بودن از قشر پایین جامعه است و دومی به قشر مرفه. وقتی بازی دربی برگزار می شود نزدیک به ۱۰۰ هزار هواداران به ورزشگاه می آیند.

سردار آزمون این شانس را داشته که برای هیچ کدام از این دو تیم بزرگ ایران بازی نکند و از سپاهان راهی فوتبال روسیه شده است. به همین خاطر او را تمام هواداران دوست دارند. او در این زمینه وضعیتی مشابه با محمد صلاح در مصر را دارد. صلاح هم در دو باشگاه بزرگ مصر یعنی الاهلی و الزمالک بازی نکرده است

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمجدید اسپانیایی ها از سردار ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید