آخرین خبر

پوستر زیبا و جدید تیم ملی ایران + عکس

بهزاد شیشه‌گران طراح و گرافیست، پوستری برای «صلح، عشق و فوتبال» به مناسبت حضور ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ طراحی کرده است.

به گزارش آوای ایرانیان، بهزاد شیشه گران نقاش، طراح و گرافیست پیشکسوت همزمان با برپایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، به مناسبت حضور ایران در این پربیننده ترین رویداد ورزشی دنیا، پوستری طراحی کرده است.

شیشه گران معتقد است، در حاشیه این رویداد ورزشی بین المللی، فعالیت های فرهنگی و هنری متعددی از سوی کشور میزبان در ایام جام جهانی ترتیب داده می شود و هنرمندان نیز به شکل ها و شیوه های مختلف در این رویداد سهیم می شوند.

وی به ضعف فدراسیون فوتبال ایران در انجام فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت راهیابی تیم فوتیال ایران به این دوره از بازی های جهانی ضرورت این وجود داشت که فدراسیون فوتبال با همکاری انجمن ها و نهادها برنامه های فرهنگی متعددی را ترتیب می داد اما متاسفانه این مهم روی نداد.

شیشه گران تاکید کرد: از پنج دوره حضور ایران در جام جهانی، من برای چهار دوره این رویداد مهم ورزشی کشور به صورت خودجوش و بدون حمایت، یک مجموعه پوستر برای «صلح، عشق و فوتبال» طراحی کرده ام.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پوستر زیبا و جدید تیم ملی ایران + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید