آخرین خبر

شجریان در قونیه روی صحنه می‌روند

آوای ایرانیان: گروه موسیقی «شمس» به سرپرستی و آهنگسازی «کیخسرو پورناظری» و خوانندگی «همایون شجریان»، در فستیوال موسیقی «صوفیه» در قونیه به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه موسیقی «شمس» به سرپرستی و آهنگسازی «کیخسرو پورناظری» و خوانندگی «همایون شجریان»،  با همراهی «تهمورس پورناظری» و «سهراب پورناظری» ۲۵ دسامبر در فستیوال موسیقی «صوفیه» در قونیه به اجرای  برنامه می‌پردازد.

این برنامه نخستین اجرای «همایون شجریان» با همراهی گروه تنبور شمس است و آثاری جدید از ساخته‌های کیخسرو پورناظری در این فستیوال اجرا می‌شود.

جشنواره موسیقی عرفانی «صوفیه» با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف جهان هر ساله روی صحنه می‌رود. دیگر هنرمندان گروه شمس در این برنامه «حسین رضایی‌نیا»،  «آزاد میرزاپور»، «آیین مشکاتیان»، «کاوه گرایلی»،  «کیمیا جمشید»، «دنیا کمالی» و «سپهر رامین» نوازندگی تنبور و سازهای کوبه‌ای  را بر عهده دارند.

گروه موسیقی «شمس» از سال ۱۳۵۹ به سرپرستی «کیخسرو پورناظری» فعالیت‌های خود را شروع کرده و تاکنون آثاری چون صدای سخن عشق، مطرب مهتاب رو، حیرانی، پنهان چو دل، افسانه تنبور و بر سماع تنبور را منتشر کرده است.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شجریان در قونیه روی صحنه می‌روند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید