آخرین خبر

پانزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه برگزار می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان ؛ پانزدهمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۲ با نمایش ۴ فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در پانزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «غیر موجه» به کارگردانی محمدرضا خاوری، «گوزن» به کارگردانی هادی بابایی‌فر، «هاجرو» به کارگردانی افشین اخلاقی و «زرد خالدار» به کارگردانی باران سرمد به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد رامتین شهبازی، منتقد، کارشناس و مدرس سینما به‌ عنوان کارشناس جلسه پانزدهم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفت وگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد قاسمی، مجری تلویزیون، کارگردان و تهیه کننده، به عنوان مجری و کارشناس فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«هاجرو» به نویسندگی امیرمسعودسهیلی، کارگردانی افشین اخلاقی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و افشین اخلاقی تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «هاجرودختری در افغانستان است که از همه حقوق اولیه زنان منع شده و برادرش لالا حتی حق بیرون رفتن از خانه را از او سلب کرده است. هاجرو در اتاقش حصرشده و گلدوزی می‌کند تا روزی که پسرجوانی به نام اسلم به طور اتفاقی به خانه آن ها می‌آید و او عاشق این مرد می‌شود. هاجرو تصمیم می‌گیرد برای رسیدن به اسلم از خانه فرار کند.»

«گوزن» به نویسندگی و کارگردانی هادی بابایی فر و تهیه کنندگی هادی بابایی فر و محمود غفاری تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان «گوزن» آمده است: «پسر بچه‌ای برای نجات جان برادر بیمارش که در استانه‌ مرگ است تصمیم می‌گیرد به مبارزه با فرشته‌ مرگ برود.»

«غیر موجه» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی محمدرضا خاوری تهیه و تولید شده است و نسیم ادبی در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «عرفان، در تلاش برای حمایت از هم‌کلاسی باردارش، ناخواسته باعث بوجود آمدن یک سوءتفاهم بزرگ می­‌شود.»

«زرد خالدار» به کارگردانی باران سرمد، نویسندگی محمدرضا میقانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران–دفتر تهران و استودیو آب تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه که شادی کرم‌رودی در آن بازی کرده‌است، آمده است: «خال‌هایش را می‌بیند، صدایش را می‌شنود و او را احساس می‌کند.»

پانزدهمین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، پس از دو هفته تعطیلی، دوشنبه‌ ۲ مردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت ورود به سالن را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پانزدهمین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید