آخرین خبر

طلیسچی: “آی دل خودم” نقطه عطف زندگی‌ام بود

آوای ایرانیان: تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه پنجشنبه ۲۵ مرداد طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیانت،  علیرضا طلیسچی ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد به صحنه برد. این کنسرت در واقع تمدید کنسرتی بود که این خواننده در تاریخ ۱۳ تیر سال جاری به صحنه برده بود.

طلیسچی در ابتدای کنسرت قطعه‌ی «آخرش قشنگه» را به همراه پیانو اجرا کرد. این قطعه تازه‌ترین اثر طلیسچی است و برای نخستین بار بود که به صورت زنده اجرا میشد. اجرای قطعه «آخرش قشنگه» با پخش عکس هایی از دوران مختلف زندگی طلیسچی همراه بود.

در ادامه نفس کی بودی تو؟، رد داده بودی، آهنگ غمگین و به خودم بد کردم اجرا شد.

پیش از اجرای قطعه‌ی بعدی طلیسچی خطاب به مخاطبان گفت: «همه ما نقطه عطفی در زندگی مان وجود دارد و یک روزی و یک جایی خداوند برایمان روزی گذاشته است و اگر تاکنون در زندگی تان نقطه عطفی نداشته اید، مطمئن باشید یک روزی به آن می‌رسید و نظرتان در مورد کل زندگی تغییر می‌کند. قطعه «آی دل خودم» برای من نقطه عطف زندگی‌ام بود.»
طلیسچی پس از این سخنان، قطعه «آی دل خودم» را اجرا شد.

طلیسچی در ادامه قطعات بگو نه، روبروی من، قرار نبود، ای داد بر من، زخمای من و عزیزی را اجرا کرد.

طلیسچی در بخش دیگری از این کنسرت گفت: «قطعه‌ای که می‌خواهم اجرا کنم تاثیر زیادی در زندگی من گذاشت به دلیل اینکه قبل از آن نزدیک به ۳ سال ممنوع الفعالیت بودم و فکر می‌کردم شاید از یاد مردم رفته باشم و شاید دیگر مردم من را دوست نداشته باشند و اتفاقات دیگری رخ دهد که من را از ادامه مسیر منصرف کند اما زمانی که این کار منتشر شد حال عجیبی به من دست داد و دوست دارم که این حال خوب را با شما قسمت کنم.»
اثری که مد نظر طلیسچی بود، «دقیقه‌هام» نام داشت که در ادامه اجرا شد.

میرم پی کارم، اتفاقی دیدمت و دلی دیگر قطعه‌های این کنسرت بودند.

امیربهادر دهقان- رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، آرتین زمانی- کیبورد، امید فرهودنیا- گیتار باس، حسن اکبریان- ویولن، مرسل وطنی- ساکسوفون، مهراد حیدری- گیتار الکتریک، محمد عارف- گیتار نایلون و کلاسیک، کامیار عبدی- درامز و امیرحسین آزموده- پرکاشن اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را در این کنسرت تشکیل دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی برای یک شب دیگر و در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد تهران تمدید شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طلیسچی: “آی دل خودم” نقطه عطف زندگی‌ام بود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید