آخرین خبر

آمده شدن بمانی و «ایوان بند» برای کنسرت

آوای ایرانیان: مدیر تولید یکی از موسسات تولید و نشر آثار موسیقی از آماده‌سازی گروه «ایوان بند» و روزبه بمانی برای برگزاری کنسرت‌های مجزا پس از ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، سید علی نیکونیا مدیر روابط عمومی و تولید موسسه «آوای هنر»  با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این موسسه بیان کرد: طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روز بیست و سوم مهرماه اولین آلبوم روزبه بمانی در مقام خواننده توسط شرکت «آوای هنر» منتشر می‌شود. این در حالی است که پس از پایان ایام محرم و صفر نسبت به برگزاری کنسرت این ترانه‌سرا و خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اقدام خواهیم کرد.

وی درباره گروه «ایوان بند» نیز که طی ماه‌های اخیر تحت مدیریت شرکت «آوای هنر» به فعالیت مشغول است، توضیح داد: خوشبختانه طی هفته‌های گذشته تک‌آهنگ‌هایی از سوی اعضای ایوان بند در فضای مجازی منتشر شده که استقبال بسیار خوب مخاطبان را در پی داشته است. همین موضوع باعث شد که ما برای برگزاری کنسرت‌های این گروه اقدامات لازم را انجام دهیم. که بعد از پایان ایام محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت‌های ایوان بند نیز میزبان طرفداران خواهد بود.

نیکونیا درباره فعالیت‌های جلیل سائین خواننده جدیدی که طی ماه‌های اخیر کارهایی را تولید کرده است، گفت: برای جلیل سائین هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته اما فعلا مشغول تولید آثاری برای انتشار در فضای مجازی هستیم که بتوانیم بر اساس آن نسبت به نوع مخاطبان اقدامات لازم را برای تولید آلبوم یا برگزاری کنسرت انجام دهیم. به هر صورت این خواننده نیز دارای سبک و سیاق متفاوتی است که چند اثر منتشر شده از او در فضای مجازی دربرگیرنده نظرات جالب توجهی بوده است.

منبع: مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آمده شدن بمانی و «ایوان بند» برای کنسرت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید