آخرین خبر

مهدی یراحی با آلبوم عربی به برج میلاد» می‌رود

آوای ایرانیان: مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ پنجشنبه اول آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، تازه‌ترین کنسرت مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه اول آذرماه طی دو نوبت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این کنسرت یراحی ضمن اجرای قطعات منتخب خود تعدادی از آثار تازه خود را نیز برای طرفداران اجرا می‌کند.

مهدی یراحی که طی ماه‌های اخیر عمده تمرکزش را روی تولید تک آهنگ متمرکز کرده بود، بعد از برگزاری کنسرت مردادماه خود در تهران که اتفاقا آن هم در برج میلاد تهران برگزار شده بود، اول آذر ماه در حالی با طرفدارانش دیدار می‌کند که همچنان از آلبوم عربی‌اش خبری نیست.

این خواننده منتخب بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، تاکنون موفق به انتشار چند آلبوم شده که از آن جمله می‌توان به «منو رهاکن»، «امپراتور»، «مثل مجسمه»، «آینه قدی» اشاره کرد. تک آهنگ‌هایی همچون «حیک»، «تلقین» و «صورتک» از برجسته‌ترین آثار یراحی طی سال جاری بوده‌اند.

یراحی که در ماه‌های گذشته از جمله هنرمندان معترض به شرایط اقتصادی و اجتماعی از جمله شرایط استان خوزستان بود، از چندی پیش کار ضبط و تولید اولین آلبوم خود به زبان عربی را آغاز کرده که قرار است به‌زودی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

پروژه تولید اولین آلبوم تمام عربی موسیقی پاپ ایران با صدای مهدی یراحی که هنوز جزییات چندانی از آن به‌صورت عمومی در رسانه‌ها منتشر نشده، از پاییز سال ۹۶ به جریان افتاد و او از همان ایام برای نهایی‌کردن شعر و ملودی‌های این آلبوم عربی عازم زادگاه خود یعنی استان خوزستان شد به طوری که  قصد دارد با همکاری هنرمندان ساکن در این منطقه، قطعات آلبوم جدیدش را تولید کند. وی تاکنون چهار تک‌آهنگ عربی به نام‌های «علی مودک»، «من علمک»، «غزال» و «حیک» را منتشر کرده است.

کنسرت اول آذر ماه مهدی یراحی ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ با قیمت‌های ۴۵ هزار تومانی تا ۱۵۰ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مهدی یراحی با آلبوم عربی به برج میلاد» می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید