آخرین خبر

حال هیراد در سالن میلاد دگرگون شد!

آوای ایرانیان: تازه ترین کنسرت حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ یکشنبه شب یازدهم آذر در حالی برگزار شد که وی سعی داشت حال و هوای شادتری را برای اجرای زنده خود رقم بزند.

به گزارش آوای ایرانیان، تازه ترین کنسرت حمید هیراد یکشنبه شب یازدهم آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. در این کنسرت حمید هیراد به اجرای منتخبی از آثارش پرداخت. این در حالی است که وی در تازه ترین اجرای زنده خود با چهره ای متفاوت تر از قبل روی صحنه حاضر شده بود.

«انفرادی» اولین قطعه ای بود که این خواننده پاپ برای طرفدارانش در سالن اجرا کرد و گفت: خواندن این قطعه حالم را تغییر می‌دهد و هر بار که می‌خوانمش، دگرگون می‌شوم.

وی حین خواندن یکی دیگر از قطعه‌های عاشقانه از تماشاگران خواست که به جای فیلمبرداری از او و صحنه، هر تماشاگر از خودش فیلم بگیرد و حاصل آن فیلم را برای کسی که دوستش دارد، بفرستد. این در حالی است که پدر و مادر این خواننده پاپ نیز به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور داشتند که هیراد با پایین آمدن از صحنه به آنها ادای احترام کرد.

«هل‌هله»، «عاشق»، «نیمه‌ی جان»، «شوخیه مگه»، «عاشق»، «مستم کن» و چند قطعه دیگر، بقیه آثاری بودند که هیراد در این کنسرت اجرا کرد.

هیراد برای آخرین قطعه‌ کنسرتش که توسط موسسه «آوازی نو» به مدیریت حسن اردستانی برگزار شد، چهار اثر را به حاضران در سالن میلاد پیشنهاد داد که در نهایت با انتخاب تماشاگران قطعه‌ «شوخیه مگه» پایانی برای کنسرت یکشنبه یازدهم آذر بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حال هیراد در سالن میلاد دگرگون شد!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید