آخرین خبر

۶ کشته و ۵۹ زخمی در ازدحام کنسرتی در ایتالیا

ازدحام شدید در کنسرت یک خواننده رپ در ایتالیا باعث کشته شدن ۶ نفر زیر دست و پای جمعیت و زخمی شدن ۵۹ نفر شد. حال ۱۰ نفر از زخمی‌ها وخیم اعلام شده است.

۶ کشته و ۵۹ زخمی در ازدحام کنسرتی در ایتالیا

به گزارش آوای ایرانیان ، شب گذشته ازدحام شدید در کنسرت یک خواننده رپ دآوای ایرانیانر ایتالیا باعث کشته شدن ۶ نفر زیر دست و پای جمعیت و زخمی شدن ۵۹ نفر شد. گفته می‌شود که حال ۱۰ نفر از زخمی‌ها وخیم است.

۶ کشته این حادثه شامل ۵ نوجوان و یک زن میانسال است که برای همراهی دختر نوجوانش در این کنسرت جان خود را از دست داد.

ویدیوهای پخش شده از شبکه تلویزیونی RaiNews24 ایتالیا صدها نوجوان را در حال فرار از در یک کلوپ شبانه که محل برگزاری این کنسرت بوده، نشان می‌دهد که در شهر کورینالدو نزدیک آنکونا در ساحل آدریاتیک واقع شده است. در این تصاویر سیل ازدحام جمعیت در حال فرار را نشان می‌دهد که بر اثر شتاب روی هم افتاده و بسیاری در زیر دست و پای جمعیت له و دچار جراحات شدید شده‌اند.

«دینو پوجیالی» مسول آتش‌نشانی آنکونا در مصاحبه با شبکه خبری اسکای‌تی‌جی۲۴ گفت: جسد قربانیان این حادثه در قسمت دیوار پایین و نزدیک درب خروجی این کلوپ پیدا شدند.

«اسفرا اباستا» خواننده این کنسرت بود که برای نوجوانان ایتالیایی بسیار شناخته شده و محبوب آن‌هاست. همین باعث شد که سالنی که تنها ظرفیت ۸۷۰ نفر را داراست بیش از ۱۴۰۰ نفر در آن حضور یابند و ازدحام ظرفیت حدودا دو برابری سالن باعث بروز این حادثه شد.

فرمانده پلیس آنکونا گفت: کشته‌شدگان این حادثه از سنین بین ۱۴ تا ۱۶ سال بودند؛ به استثناء آن زن ۳۹ ساله که دختر نوجوانش را در این کنسرت همراهی می‌کرد.

هجوم برای خروج از این سالن در ساعت یک بامداد نیم ساعت پیش از شروع کنسرت رخ داد.

پزشکان بیمارستان اصلی شهر آنکونا اعلام کرده‌اند که وخیم‌ترین مجروحین این حادثه سنین بین ۱۴ تا ۲۰ ساله هستند که بیشتر از ناحیه قفسه سینه، جمجمه و بازوها دچار جراحات جدی شده‌اند. کشته شدگان این حادثه نیز همه از ناحیه سر و جمجمه آسیب دیده‌اند.

۶ کشته این حادثه شامل ۳ دختر و دو پسر نوجوان و یک زن میانسال هستند.

هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نشده اما برخی منابع از انتشار گاز اشک‌آور توسط یک شخص و ایجاد ترس همگانی خبر می‌دهند. با این حال، تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. رئیس‌جمهور ایتالیا هم دستور فوری برای رسیدگی به این حادثه را صادر کرده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۶ کشته و ۵۹ زخمی در ازدحام کنسرتی در ایتالیا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید