، پس از انتشار آلبوم “دعوت” در سال ۹۴ و برگزاری کنسرت های متعدد از سوی گروه کاکو بند در سراسر کشور دومین آلبوم رسمی این گروه با اخذ مجوزهای لازم آماده انتشار در بازار موسیقی شده است.

آلبوم جدید کاکو بند در حالی اوایل بهمن ماه امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد که این اثر به لحاظ فرم و محتوا، ادامه به روز شده از موسیقی و سبک و سیاق این گروه است و در تلاش است فارغ از هرگونه محدودیت زبانی و کلامی، با زبان موسیقی با مخاطبانش سخن بگوید و این مسیر باعث شده هرگونه مرزبندی جغرافیایی برای کاکو بند بی معنا باشد.

نیما صرافی‌مهر بار اصلی تولید دومین آلبوم رسمی کاکو بند را به دوش داشته و در این مسیر امیرعلیزاده و پویا صرافی مهر نیز نقش زیادی در ارائه هر چه بهتر این اثر داشته‌اند. بیش از سه سال برای تولید این آلبوم وقت و انرژی صرف شده است.

دومین آلبوم رسمی کاکو بند در اولین روزهای بهمن ماه امسال، تحت امتیاز موسسه “آوای هنر” و از سوی شرکت پخش “هنر اول” روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

اعضای این گروه حدود دو سال است که بسیاری از تورهای کنسرت خود را در داخل و خارج از کشور به حالت تعلیق در آورده و به نظر میرسد تهیه و تولید آلبوم دوم بزرگترین دلیل این غیبت بلند مدت کاکو بند است.

کاکوبند تجربه ای مبتنی بر مقدم بودن لحن بر کلام است و از همان آثار نخست برای تولید یک اثر در ژانر موسیقی جهانی تشکیل شد. این گروه ضمن ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب با محوریت موضوعات انسانی، در تلاش است با نگاهی بلندپروازانه، ازجای جای این کره خاکی مخاطبینی را به سمت آثار خود دعوت کند و استراتژی منحصر به فردی را برای مسیر هنری خود انتخاب کرده است. قطعات موسیقی ساخته شده توسط این گروه و آواهای روی این قطعات به ظاهر فاقد معنا و مفهوم مشخصی هستند و زبان در آن محدودیتی ندارد.