آخرین خبر

بهرام رادان و پژمان جمشیدی در کنارِ بازیگر زن خارجی + عکس

اطلاعات و عکس‌هایی تازه از فیلم «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی که در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال حضور دارد، منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان، همزمان با نزدیک شدن به آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، فهرست عوامل «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی و چند عکس تازه از این فیلم منتشر شد.

«ایده اصلی» که توسط هیئت انتخاب جشنواره سی و هفتم شایسته حضور در بخش مسابقه دانسته شد، دومین تجربه کارگردانی آزیتا موگویی پس از «تراژدی» است.

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر، بازیگران اصلی این فیلم هستند. مانوس گاوراس، آندره‌آ ماچالکیدو، ایرینا مانژوسوا و واروارا لارمو از کشورهای قبرس و یونان، بازیگران خارجی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ایران و اسپانیا برای راه‌اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا چندسالی است از همسرش (رویا عضدی) جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.»

«ایده اصلی»، روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ( سانس سوم ) در سینمای اهالی رسانه برای خبرنگاران، منتقدان و نویسندگان سینمایی به نمایش در خواهد آمد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهرام رادان و پژمان جمشیدی در کنارِ بازیگر زن خارجی + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید