آخرین خبر

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان برگزار می‌شود

آوای ایرانیان: دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان از برگزاری این جشنواره از ١٣ تا ١٧ اسفند ماه در اهواز خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان،  فریدون وزیری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره امسال در سه شهر اهواز، بندر ماهشهر و امیدیه با حضور مسئولان استانی و چهار میهمان خارجی از جمهوری چک برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مراسم آغازین سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان دوشنبه ١٣ اسفند ماه ٩٧ ساعت١٨: ٣٠ با دو اجرای گروه‌های موسیقی رندان و گروه عربی میسان در سالن گیت بوستان اهواز برگزار می‌شود.

وزیری با اشاره به تعداد گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره با حضور ٩ گروه موسیقی در اهواز، پنج گروه در بندر ماهشهر و چهار گروه در شهرستان امیدیه آغاز به کار خواهد کرد که در اهواز با دو سانس اجرای موسیقی در هر شب پذیرای علاقه‌مندان به هنر موسیقی خواهد بود.

دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان در خصوص محل برگزاری این جشنواره در سه شهرستان گفت: این جشنواره در اهواز در سالن گیت بوستان سازمان آب و برق، در بندر ماهشهر در سالن شهید آوینی و در امیدیه در سالن باران این شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، هنرمندان و گروه‌های موسیقی حاضر در این جشنواره پنج‌شنبه ١۶ اسفند ماه در گیت بوستان انجام خواهد شد.

کد خبر

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید